کد خبر : 16575
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

سرپرست اداره ورزش و جوانان رشت:درخشش ورزشکاران در مسابقات آسیایی نشانه ظرفیت بالای ورزش قهرمانی است

سرپرست اداره ورزش و جوانان رشت:درخشش ورزشکاران در مسابقات آسیایی نشانه ظرفیت بالای ورزش قهرمانی است
هاشم اسماعیلی:توسعه فعالیتهای ورزشی و برنامه محوری در راس فعالیت هیئت‌های ورزشی شهرستان رشت قرار گیرد.
به گزارش پویشگران گیل:
به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان استان گیلان ،سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت در نشست با روسای هیات‌های شهرستان رشت بیان کرد: درخشش ورزشکاران گیلانی به ویژه 3 مدال ارزشمند ورزشکاران شهرستان رشت در مسابقات آسیایی نشانه ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه ورزش قهرمانی است.
وی افزود: مسئولان و اعضای هیئت‌ها باید نگاه توسعه ای به ورزش داشته باشند تا بتوانیم حرکت ارزنده و موثری را در راستای گسترش همه جانبه ورزش به خصوص حوزه قهرمانی داشته باشیم.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت ساماندهی و برنامه محور بودن فعالیت‌های هیات ورزشی شهرستان را یکی اولویت‌ها دانست و تاکید کرد: هیئت ها شهرستانی همانند فدراسیون و هیات‌های استانی باید تقویم ورزشی سالانه داشته باشندو بر پایه برنامه‌ریزی گام بردارند تا بتوانند به صورت مناسب و شایسته از حمایت بهره مند شوند.
زینب عابدینی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت گفت: نایبین روسای هیئت های ورزشی بازوان توانمند اجرایی هیات های شهرستانی هستند و باید از ظرفیت بخش بانوان برای ارتقاء سطح کیفی ورزش استفاده کرد.
معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت با تاکید بر ارسال عملکرد به موقع و مکاتبات صحیح هیات‌های شهرستانی با اداره شهرستان اشاره کرد و گفت: روسای هیات‌های شهرستانی باید اسامی به روز شده اعضای هیات رییسه خود را در اسرع وقت به این اداره ارسال نمایند.
در پایان این نشست از زحمات منصور غفاری رییس پیشین اداره ورزش و جوانان شهرستان تقدیر شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.