کد خبر : 15935
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

پیرغلامان حسینی ایران اسلامی هشت کشور خارجی وارد رشت شدند

پیرغلامان حسینی ایران اسلامی هشت کشور خارجی وارد رشت شدند
پیرغلامان حسینی از سراسر ایران اسلامی و هشت کشور خارجی با استقبال استاندار گیلان وارد شهر رشت شدند.

به گزارش پویشگران گیل :
پیرغلامان حسینی از سراسر ایران اسلامی و هشت کشور خارجی همزمان با میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) به منظور شرکت در بیستمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی به میزبانی گیلان  با استقبال دکتر اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در استان و جمعی از مسئولان استان وارد فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت شدند.
استاندار گیلان در این آئین استقبال، از حضور پیرغلامان حسینی جمهوری اسلامی ایران و هشت کشور خارجی در استان ولایتمدار گیلان به منظور برگزاری و میزبانی بیستمین اجلاس بین المللی در استان ابراز خرسندی کرد.
اسدالله عباسی با تبریک ولادت باسعادت پیامبر مهربانی های عالم حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت بیان کرد: مایه افتخار است که استان گیلان که در حب اهل بیت(ع) ریشه‌دار است، میزبان خادمان و پیرغلامان حسینی باشد.
وی تصریح کرد: تجلیل از پیرغلامان حسینی تجلیل از یک عمر نوکری امام حسین(ع) است و مداحان منتسب به شخصیتی هستند که زینت آسمان و زمین، چراغ هدایت، کشتی نجات و الگوی شرافت است.
بیستمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی با شعار محوری “گیلان حسین بن علی(ع)” از ساعت ۱۹ امروز در منطقه زیباکنار رشت با حضور و سخنرانی آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان گشایش می یابد.
این اجلاس به مدت سه روز با حضور مداحان و پیرغلامان سراسر کشور و ۱۲ مداح خارجی از کشورهای افغانستان، پاکستان، تایلند، عمان، ترکیه، لبنان، هندوستان و عراق برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.