کد خبر : 15549
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل بنادر و دریانوردی گیلان: رشد ۴۳ درصدی در تولید اخبار اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل بنادر و دریانوردی گیلان: رشد ۴۳ درصدی در تولید اخبار اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان
رئیس روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از رشد ۴۳ درصدی در تولید اخبار این اداره کل خبر داد.

به گزارش پویشگرانگیل به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، امید حسین پور با اعلام این خبر اظهار داشت: در مجموعه روابط عمومی انسجام خوبی صورت گرفته و رضایت کلی خوبی در اداره کل از مجموعه روابط عمومی وجود دارد.
وی افزود: مرتضی نظری در بخش پیگیری نامه های اداری و امور محیطی و داریوش شعبانی در بخش برگزاری جلسات و همایش ها اداره کل فعالیت های مستمر و مناسبی را ارائه می دهند.
رئیس روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به رشد تولید و پوشش اخبار این اداره کل، خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال، ۹۵ خبر در پرتال اداره کل انتشار پیدا کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۴۳ درصدی را شاهد هستیم و تمامی اخبار توسط دانیال ابراهیمی؛مسئول خبر اداره کل تولید و پوشش داده شده است.
حسین پور با بیان اینکه در بخش مدیا نیز افزایش ۵ درصدی را در ۶ ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کردیم، تصریح کرد: در این مدت ۷۴ مدیا توسط احسان پنج گنج تولید شده است.
وی اذعان داشت: با استفاده از توان و تجارب کارکنان روابط عمومی اداره کل، مستند لایروبی حاشیه بلوار تاریخی بندرانزلی ساخته و آماده اکران می باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.