کد خبر : 12906
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

معصومه نیک‌کار

انهدام ۱۵ باند سازمان‌یافته سرقت کابل برق در گیلان

انهدام ۱۵ باند سازمان‌یافته سرقت کابل برق در گیلان
بیش از هزار سارق در این زمینه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش پویشگران گیل:
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به انهدام ۱۵ باند سازمان‌یافته سرقت کابل برق در گیلان گفت: در این راستا بیش از ۳۶ هزار متر کابل سرقتی کشف و ضبط شد.
سردار حسین حسن‌پور، پیشگیری از سرقت سیم برق و برخورد با سارقان را یک دغدغه جدی دانست و اظهار داشت: مجموعه انتظامی با تمام توان با مجرمان برخورد می‌کند.
وی بیشتر سرقت‌های گزارش شده در حوزه تجهیزات انتقال نیرو را مربوط به نقاط تاریک و خلوت از محلات روستایی عنوان کرد و گفت: اقدامات در این زمینه تشدید شده و با تمامی سارقان با جدیت برخورد خواهد شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از اجرای بیش از ۳۴ مرحله طرح برخورد با سارقان سیم برق از ابتدای سال تاکنون خبر داد و افزود: در این راستا بیش از ۳۶ هزار متر کابل سرقتی کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۷۷ درصد از تجهیزات انتقال نیرو سرقت شده در سطح استان، اذعان داشت: بیش از هزار سارق در این زمینه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.
سردار حسن‌پور به انهدام ۱۵ باند سازمان‌یافته در خصوص سرقت کابل برق اشاره کرد و خاطرنشان کرد: متاسفانه اکثر سارقان دستگیر شده سابقه اعتیاد داشتند که بخشی از آن‌ها جهت درمان و ترک اعتیاد به مراکز مربوطه معرفی شدند.
وی با اشاره به دستگیری ۴۷ ضایعات‌فروش و مالخر که اقدام به خرید و فروش اموال سرقتی می‌کردند، بیان داشت: مغازه این افراد پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان، تشدید اقدامات پیشگیرانه و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس به خصوص در نواحی که احتمال سرقت در آن‌ها بیشتر است را موجب افزایش رضایت‌مندی مردم و جلوگیری از اقدامات مجرمانه سارقان برشمرد و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکوک مراتب را از طریق سامانه فوریتی ۱۱۰ با مراتب در میان بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.