کد خبر : 11601
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان: عملکرد شهردار رشت در حوزه مدیریت پسماند رضایت‌بخش است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان: عملکرد شهردار رشت در حوزه مدیریت پسماند رضایت‌بخش است
تمجید از مدیران شهری بابت درصد بالای تحقق بودجه

به گزارش پویشگران گیل:
مسعود کاظمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی و طرح میثاق که با حضور استاندار گیلان، شهردار رشت، رییس و اعضای شورای اسلامی برگزار شدف اظهار داشت: میزان بالای تحقق بودجه در شهرداری رشت نشان‌دهنده همکاری و عملکرد مثبت مدیران است و باید از مدیران پنج منطقه تشکر و قدردانی کنم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان پروژه‌های عمرانی میثاق را پروژه‌هایی بسیار خوب و قابل دفاع دانست و تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی در ذیل تعریف این پروژه‌ها منابع تأمین مالی آن را به خوبی مشخص کرده‌اند و با توجه به تاکید استاندار گیلان مکاتباتی را برای عدم افزایش رقم ریالی با سازمان نظام مهندسی ساختمان به عمل آوردیم.
دکتر کاظمی اذعان کرد: با دستور استاندار گیلان طرح تفصیلی ده شهر از جمله شهر رشت ابلاغ شد که این دغدغه‌مندی ایشان را در حوزه تامین نیازمندی‌های مردم نشان می‌دهد.
وی یادآور شد: اقدامات متعددی در دولت سیزدهم در حوزه مدیریت پسماند انجام گرفت و شهردار رشت نیز دقت نظر خاصی در این مورد دارد و توانست‌ با برنامه‌ای که تدوین شده عملکرد رضایت‌بخش و خوبی در این حوزه داشته باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان تصریح کرد: ترافیک معضل شهر رشت است و شهروندان منتظرند وسائط نقلیه انبوه بر در این شهر افزایش پیدا کند که با تاکید و با دستور استاندار گیلان روی طرح جامع ترافیک شهر اصلاحاتی انجام و ابلاغ شد و حتما نواقص آن برطرف خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.