کد خبر : 10678
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

یک واحد‌ پزشکی غیرمجاز در گلسار رشت پلمب شد

یک واحد‌ پزشکی غیرمجاز در گلسار رشت پلمب شد
ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با انجام تحقیقات از فعالیت غیرمجاز موسسه پزشکی در منطقه گلسار رشت مطلع شده و به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی به آدرس این مکان اعزام شدند

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان از پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت یک واحد پزشکی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد.
سرهنگ علی حیدرخواه به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم و استمرار و ادامه فعالیت‌های پلیس در راستای حفظ امنیت و سلامتی مردم تاکید کرد و اظهار داشت: پلیس با افرادی که برای سودجویی باعث تهدید سلامتی مردم می‌شود، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.
وی در ادامه گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با انجام تحقیقات از فعالیت غیرمجاز موسسه پزشکی در منطقه گلسار رشت مطلع شده و به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی به آدرس این مکان اعزام شدند.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان از پلمب این موسسه که در آن خدمات پزشکی به صورت غیرمجاز ارائه می‌شد، خبر داد و بیان داشت: در این خصوص متهم ۳۴ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست، برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.