کد خبر : 9583
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

امیدآفرینی بین مردم و جهاد تبیین را دو ضرورت انکارناپذیر در فعالیت‌های بسیج است

امیدآفرینی بین مردم و جهاد تبیین را دو ضرورت انکارناپذیر در فعالیت‌های بسیج است
مردم مومن و انقلابی ایران و استان گیلان بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های رای به این دشمنان ثابت خواهند کرد که در معادلات خود اشتباه بزرگ می‌کنند.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان در مراسم معارفه مسئول پایگاه بسیج کتابداران گیلان با بیان اینکه مجموعه کتابخانه های عمومی استان گیلان از مجموعه های پویا و فعال در خدمت نظام و انقلاب است از امید آفرینی بین مردم و جهاد تبیین به عنوان دو ضرورت انکار ناپذیر در فعالیت های بسیج یاد کرد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، مراسم معارفه مسئول و فرمانده پایگاه بسیج شهید حسین املاکی (کتابداران استان گیلان) با حضور یاسر تقوی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان سرهنگ پاسدار رضا رنجبر، رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان؛ مصطفی منزوی، فرمانده حوزه ادارات کل سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان؛ جلال فردی مقدم، فرمانده و مسئول پیشین پایگاه بسیج کتابداران و اعضای شورای پایگاه بسیج سردار شهید حسین املاکی در کتابخانه مرکزی رشت برگزار شد.
تقوی: داشته‌های بسیج در خدمت انقلاب و مهمترین رکن آن اعتلای فرهنگ مطالعه است
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در این مراسم با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج به فرمان امام راحل، یکی از رسالت های این نهاد را فعالیت در حوزه های فرهنگی و رفع نیازها در حوزه کتاب و کتابخوانی دانست و مجموعه کتابخانه های عمومی استان گیلان را جزو اولین دستگاه ها در ایجاد این پایگاه در میان استان های کشور عنوان کرد.
یاسر تقوی با بیان اینکه 85 باب کتابخانه عمومی در استان گیلان می توانند از ظرفیت پایگاه بسیج برای معرفی فعالیت‌های خود و ساماندهی مشکلات بهره ببرند بر پویایی بیش از پیش این مجموعه با استفاده از نیروهای خلاق در بدنه بسیج تاکید و آن را از انتظارات خود برشمرد.
تقوی همچنین داشته‌های بسیج را در خدمت انقلاب دانست و مهمترین رکن این خدمت را تلاش در راه اعتلای فرهنگ مطالعه تاکید شده توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد.
وی در ادامه با با قدردانی از تلاش‌های 10 ساله جلال فردی مقدم در مسئولیت بسیج کتابداران استان، پویایی بیشتر، استفاده از ظرفیت اعضای کتابخانه‌ها در فعالیت‌های پایگاه بسیج کتابداران را از دیگر انتظارات خود از مسئول جدید بسیج دانست.
رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب برای سیاه نمایی اقدامات و فعالیت‌های دست اندرکاران و مسئولین نظام، از بسیج به عنوان خنثی کننده این توطئه ها یاد کرد و گفت: تلاش برای مردم در هر قامتی افتخاری بزرگ بوده و بسیج از این حیث به خود می بالد.
سرهنگ پاسدار رضا رنجبر همچنین یکی از مهمترین برنامه‌های دشمنان را جلوگیری از حضور مردم در انتخابات سال جاری برشمرد و گفت: مردم مومن و انقلابی ایران و استان گیلان بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های رای به این دشمنان ثابت خواهند کرد که در معادلات خود اشتباه بزرگ می‌کنند.
رنجبر امید آفرینی بین مردم و جهاد تبیین را دو ضرورت انکار ناپذیر در فعالیت‌های بسیج عنوان و به اقدامات انجام شده برای رسیدن به این اهداف اشاره کرد و حفظ اعتقادات مردم نسبت به آرمان های نظام و انقلاب و نیز تلاش برای محرومیت زدایی از مناطق مختلف کم برخوردار را از دیگر فعالیت های این سازمان مردمی توصیف کرد.
وی در پایان فعالیت‌های جلال فردی مقدم در دوره ده ساله حضور خود در راس مسئولیت بسیج کتابداران استان گیلان را بسیار اثربخش و تعامل وی با مجموعه سازمان بسیج ادارات استان را مفید و سازنده توصیف کرد و از مسئول جدید این پایگاه خواست برای ادامه مسیر از ظرفیت بسیجیان بهره ببرد.
رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان گیلان را مجموعه ای پویا و فعال در خدمت نظام و انقلاب و دارای کارکنانی مخلص و خدمتگذار توصیف کرد.
جلال فردی مقدم نیز در این مراسم با برشمردن اقدامات شورای پایگاه بسیج سردار شهید حسین املاکی در دوره ده ساله حضور خود در راس این مجموعه، تلاش برای اعتلای نام بسیج در مجموعه را از مهمترین دغدغه های خود عنوان و از همه کسانی که در این مسیر به وی کمک کردند قدردانی کرد.
گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تشکر از تلاش های جلال فردی مقدم،حسن خوشرفتار به عنوان مسئول و فرمانده پایگاه بسیج سردار شهید حسین املاکی (کتابداران استان گیلان) منصوب و معرفی شد.
بازدید سرهنگ پاسدار رضا رنجبر، رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان از بخش های مختلف کتابخانه مرکزی رشت با همراهی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان و فرمانده حوزه ادارات کل سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان پایان‌بخش این مراسم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.