کد خبر : 9284
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۹

گردهمایی اربعین حسینی،بزرگ‌ترین دانشگاه انسان‌سازی و جامعه سازی است

گردهمایی اربعین حسینی،بزرگ‌ترین دانشگاه انسان‌سازی و جامعه سازی است
اوج همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تشکلهای دانشجویی در اعزام شیفتگان سیدالشهدا به سفر اربعین است.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اثرگذاری غیرقابل قیاس اربعین حسینی با دیگر رویدادهای سیاسی اجتماعی در جهان، افزود: گردهمایی بین‌المللی اربعین حسینی بزرگ‌ترین دانشگاه انسان‌سازی و جامعه سازی است.
دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست مشترک با سرهنگ صادق رمضانی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در دفتر ریاست دانشگاه با بیان اینکه حضور در اربعین حسینی یکی از نشانه های ایمان است، اظهار کرد: همه مکلف به همکاری مضاعف در پرشور و با شکوه برگزار شدن گردهمایی عظیم بین‌المللی اربعین حسینی هستیم.
وی با اشاره به اثرگذاری غیرقابل قیاس اربعین حسینی با دیگر رویدادهای سیاسی اجتماعی در جهان، افزود: گردهمایی بین‌المللی اربعین حسینی، بزرگ‌ترین دانشگاه انسان‌سازی و جامعه سازی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آمادگی همه‌جانبه برای اعزام دانشجویان و کادر درمان به گردهمایی بین‌المللی اربعین حسینی خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان خود را مکلف و موظف بر حمایت مادی و معنوی در سفر به اربعین حسینی می‌داند.
سرهنگ صادق رمضانی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان نیز در این نشست با تقدیر از مشارکت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در برگزاری اقدامات مشترک با دانشجویان از جمله، راهیان نور و اربعین حسینی، اظهار کرد: اوج همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تشکلهای دانشجویی در اعزام شیفتگان سیدالشهدا به سفر اربعین است.
وی از استقبال بی‌نظیر قشر دانشجو برای حضور در گردهمایی عظیم اربعین حسینی، خبر داد و افزود: بسیج دانشجویی ظرفیت اعزام حداقل ۴۰۰ دانشجو را در سفر اربعین امسال دارد و استمرار حضور دانشجویان در این گردهمایی عظیم از تأکیدات سازمان بسیج دانشجویی است.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان، دانشگاهی بزرگ، پیشرو و پیشگام در حمایت از تشکیلات دانشجویی است، گفت: سال گذشته، دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اقدامی قابل‌تحسین، تمهیدات لازم را برای اعزام دانشجویان به اربعین حسینی را متقبل شد که در بین دانشگاه‌های استان اقدامی درخور و قابل‌تقدیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.