کد خبر : 7621
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان؛ تجهیز بیمارستان رسول اکرم رشت به دستگاه “سی آرم”

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان؛ تجهیز بیمارستان رسول اکرم رشت به دستگاه “سی آرم”
کلنگ بزرگترین پروژه درمانگاهی به زمین زده می‎شود

به گزارش پویشگران گیل:
مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با اشاره وجود ۲ بیمارستان تأمین اجتماعی در گیلان، افزود: افزایش و ارتقای خدمات دهی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت در اولویت مدیریت درمان قرار دارد.
حسین ابراهیمی با اشاره به افتتاح بیمارستان شهید املاکی کومله به عنوان دومین بیمارستان تامین اجتماعی گیلان اظهار کرد: این بیمارستان در زمینی با مساحت ۱۳ هزار مترمربع در شهر کومله با بخشهای مختلف مردان، زنان، سی سی یو، آی سی یو، ویژه و… زمستان سال گذشته به بهره برداری رسید.
مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه طی ۱۸ ماه گذشته اقدامات موثری صورت گرفته، بیان کرد: همچنین از سال گذشته درمانگاه اسالم و لوشان به صورت ۲ شیفت مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه در بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم اتفاقات خوبی رخ داده و هتلینگ ۲ بخش به پایان رسیده؛ یادآور شد: همچنین ۴ هتلینگ بخش دیگر این بیمارستان را آغاز کردیم و برای هر کدام از این بخش‌ها برای هتلینگ بالغ بر ۲۰میلیارد تومان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه بخش NICU به زودی به بهره برداری می رسد، ادامه داد: همچنین تعداد تختهای بیمارستان نیز افزایش یافته و امسال در تلاش هستیم که با افزایش تعداد تخت‌های بیمارستان رسول اکرم (ص) به ۲۵۶ تخت آن را به بیمارستان فوق تخصصی تبدیل کنیم.
مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با بیان اینکه امسال همچنین کلنگ بزرگترین پروژه درمانگاهی در بیمارستان رسول اکرم با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد به زمین زده خواهد شد، بیان کرد: پروژه اورژانس و آنژیو این بیمارستان نیز در برنامه های ما وجود دارد.
ابراهیمی با اشاره به یکی از بزرگترین مشکلات بیمارستان حضرت رسول (ص) تصریح کرد: مشکل سند ملکی و با مالکیت این بیمارستان با تلاش و رایزنی‌های انجام شده رفع شده و سند بعد از ۳۰ سال گرفته شد.
وی افزود: دستگاه سی آرم تهیه شده برای بیمارستان رسول اکرم در خاورمیانه بی نظیر است که با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان خریداری شده و بعد از ۱/۵ سال تلاش، هفته بعد در بیمارستان نصب می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان گفت: انتظار داریم که پروژه اورژانس آنژیو و درمانگاهی حضرت رسول اکرم در هفته دولت با اعتبار اولیه ۱۰۰ میلیارد تومان به زمینه شود.
ابراهیمی همچنین از احتمال کلنگ زنی درمانگاه پی کلینیک لاهیجان و صومعه سرا هر کدام با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: امید داریم که درمانگاه منجیل را نیز امسال به سرانجام برسانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.