کد خبر : 7312
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

مدیرکل بیمه سلامت:یکی از اهداف اصلی سازمان بیمه سلامت، ارتقاء خدمت‌رسانی است

مدیرکل بیمه سلامت:یکی از اهداف اصلی سازمان بیمه سلامت، ارتقاء خدمت‌رسانی است
پست‌ها،مناصب و شغلی که ما داریم یک امانت است که به طور موقت در اختیار ماست و باید قدر این نعمت و فرصت را بدانیم و خدمت‌رسانی به مردم که از روی اخلاص باشد رضایت خداوند را فراهم می‌کند.

به گزارش پویشگران گیل:
دکتر عاطف راد مدیرکل بیمه سلامت در بازدید از اداره بیمه سلامت شهرستان فومن گفت:خدمت به مردم،تکریم ارباب رجوع و حفظ شأن و کرامت مراجعه کنندگان باید در اولویت باشد و به نحو مطلوبی رعایت شود.
مدیرکل بیمه سلامت خاطرنشان کرد:مناسب‌ترین تکریم به مردم ،برخورد خوب و انجام کار در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل می‌باشد.
وی افزود :پست‌ها،مناصب و شغلی که ما داریم یک امانت است که به طور موقت در اختیار ماست و باید قدر این نعمت و فرصت را بدانیم و خدمت‌رسانی به مردم که از روی اخلاص باشد رضایت خداوند را فراهم می‌کند.
مدیرکل بیمه سلامت با اشاره به ارائه خدمات بیمه سلامت به اقشار مختلف جامعه در استان گیلان گفت:درمان زوج‌های نابارور ،ایجاد صندوق بیماران خاص و صعب العلاج، اجرای طرح دارویار، پوشش همگانی بیمه سلامت نیاز به جدیت، پشتکار ،برنامه‌ریزی و تلاش جهادگونه دارد که شما همکاران دلسوز و خدوم به بهترین شکل انجام دادید که این کارها در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری که فرمودند:«کاری کنید بیمار جز درد رنج و بیماری ناراحتی دیگری نداشته باشد.»
مدیرکل بیمه سلامت خاطرنشان کرد قدردان زحمات شما و دیگر همکاران اداره کل بیمه سلامت هستم اما انتظار دارم این تلاش‌ها و خدمات در ادامه راه بهتر و بیشتر شده و جلب رضایت خداوند و ارباب رجوع سرلوحه کار ما قرار گیرد.باید نقاط قوت را شناسایی و آنها را تقویت کنیم.همچنین لازم است نقاط ضعف را شناخته و در جهت رفع نواقص بیش از گذشته تلاش کنیم.
در پایان با حضور رئیس اداره و کارکنان نتایج بازدید و راهکارهای مناسب جهت برطرف‌شدن مشکلات مطروحه بررسی شده و تسریع در روند خدمت رسانی به مردم مورد تاکید قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.