کد خبر : 5697
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۱۷

کارگزاری‌های رسمی به منزله بازویی توانمند برای تامین اجتماعی هستند

کارگزاری‌های رسمی به منزله بازویی توانمند برای تامین اجتماعی هستند
اولین کارگزاری رسمی کشور در استان گیلان در سال ۱۳۸۴ تاسیس شد.

به گزارش پویشگران گیل:
با هدف بررسی گلوگاه‌های کاری، تقویت تعاملات و آسیب شناسی فرایندهای موجود در نشستی مشترک با حضور سرپرست اداره کل تامین اجتماعی و مسئولین کارگزاری های رسمی این سازمان ، موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر گردید.
به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی محمدی مسئول کارگزاری شعبه یک رشت و نماینده کارگزاری های استان در این نشست با بیان اینکه کارگزاری‌ها رکن چهارم سازمان تامین اجتماعی محسوب میگردند، افزود:در سالهای اخیر پس از حذف دفترچه های درمانی و غیرحضوری شدن فرایندهایی همچون ارسال لیست حق بیمه و دریافت فیش ،ماموریت‌های کارگزاری ها نیز تغییر یافت که انجام مطلوب آن نیازمند دسترسی های مناسب و امکانات خوب و برداشته شدن موانع میباشد .
وی با اشاره به جذب بیش از ۵۸۰ هزار بیمه شده جدید توسط کارگزاری ها در سال گذشته ، انجام بازرسی‌های کارگاهی ، بازرسی از دفاتر قانونی در قالب حسابرسی‌ها و … را بسترهای جدید واگذار شده برای تداوم همکاری ها برشمرد.
کیوان مرتضوی سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ کارگزاری فعال در سطح کشور نقشی مهم به عنوان ایستگاههای نوین کاری سازمان ایفا می‌نمایند از کارگزاری‌ها به منزله بازوئی برای تامین اجتماعی یاد نمود که می توانند در هر دو حوزه تامین منابع و کنترل مصارف من غیر حق در بخش شناسایی تعهدات گیرندگان غیر واقعی یاریگر و اثرگذار باشند .
وی با اشاره به تاسیس اولین کارگزاری رسمی کشور در استان گیلان در سال ۱۳۸۴، اظهار امیدواری نمود تا با همراهی و همسوئی و تقویت تعاملات بتوانیم در تمامی حوزه ها پیشتاز و نمونه کشوری باشیم.
در این نشست با توجه به قرارداشتن کارگزاری ها در خط مقدم ارتباط با مخاطبان به صورت چهره به چهره ، بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم مناسب تاکید گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.