کد خبر : 3243
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

گیلان؛میزبان سی‌وهشتمین سفر استانی میرهاشم موسوی

گیلان؛میزبان سی‌وهشتمین سفر استانی میرهاشم موسوی
بالغ بر یک میلیون و 327 هزار نفر از جمعیت استان، تحت پوشش خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی هستند

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دومین سفر از دور دوم سفرهای استانی، به‌منظور بازدید میدانی از چگونگی ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان استان گیلان، به‌همراه تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان وارد شهرستان رودبار شد و از مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی در این شهرستان بازدید کرد. استان گیلان، مقصد سی‌وهشتمین سفر از سفرهای استانی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی است.
به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دیدار با مسئولان عالی‌رتبه استان گیلان، دیدار و گفت‌وگو با نمایندگان شرکای اجتماعی این استان شامل بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان، شرکت در جلسه شورای اداری تأمین‌اجتماعی استان و همچنین بازدید از شعب، مراکز درمانی و مراکز اقتصادی تأمین‌اجتماعی در این استان، از برنامه‌های سفر موسوی و هیئت همراه به استان گیلان است.
در این سفر، ابراهیم جواهری نایب‌رئیس هیئت‌مدیره به اتفاق مهدی اسلامی معاون درمان، محمد محمدی سرپرست معاونت امور بیمه‌ای و احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها و نیز هادی قیومی مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات، حسن ضابطی مدیرکل امور مجلس و دولت و مهرزاد اکبرپور مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی را همراهی می‌کنند که قرار است از مراکز بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی سازمان تأمین‌اجتماعی در شهرهای مختلف بازدید کرده و نتایج بازدیدها را در جلسه شورای اداری تأمین‌اجتماعی استان که در روز پایان سفر به ریاست میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار خواهد شد، ارائه خواهند کرد.
براساس این گزارش، سازمان تأمین‌اجتماعی هم‌اکنون نزدیک به 500 شعبه بیمه‌ای و 403 بیمارستان و مرکز درمانی در استان‌های مختلف‌، برای ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارآفرینان دارد و سفرهای استانی مدیرعامل این سازمان به استان‌های مختلف در راستای رویکرد دولت سیزدهم در زمینه حضور بلاواسطه در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک و با هدف ارزیابی‌ مستقیم از ظرفیت‌ها و امکانات و موانع خدمت‌رسانی، بررسی و اطلاع دقیق و بهنگام از مسائل و مشکلات و تلاش برای رفع برخی نواقص احتمالی انجام می‌شود.
در استان گیلان در حال حاضر بالغ بر یک میلیون و 327 هزار نفر از جمعیت استان، تحت پوشش خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی هستند که شامل نزدیک به 52 درصد از جمعیت استان است. در این استان بیش از یک میلیون نفر بیمه‌شده اصلی و تبعی و نیز بالغ بر 310 هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی هستند و از 28 شعبه بیمه‌ای، دو بیمارستان و 13 مرکز درمانی، خدمات دریافت می‌کنند. در سال گذشته بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان برای ارائه خدمات بلندمدت و کوتاه‌مدت تأمین‌اجتماعی در بخش بیمه‌ای و درمانی در این استان هزینه شده است.
استان گیلان به مرکزیت رشت دارای 17 شهرستان و 49 شهر و جمعیتی بالغ بر 2 میلیون و 580 هزار نفر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.