کد خبر : 187
تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

رویداد مردم‌شهر در بندرکیاشهر برگزار شد

رویداد مردم‌شهر در بندرکیاشهر برگزار شد

به گزارش پویشگران گیل: رویداد مردم‌شهر با رویکرد مشارکت شهروندان در مدیریت شهری به مدت چهار روز و با پنج نشست محله‌ای برگزار شد. مهندس مرتضی عاطفی،شهردار کیاشهر طی گزارشی از نشست‌های مردم‌شهر گفت: گفت‌وگو با شهروندان از این نظر مهم است که مشکلات، چالش‌ها و مسائل محله و نیز امکاناتی که در اختیار شهرداری است،مرور

به گزارش پویشگران گیل:
رویداد مردم‌شهر با رویکرد مشارکت شهروندان در مدیریت شهری به مدت چهار روز و با پنج نشست محله‌ای برگزار شد.
مهندس مرتضی عاطفی،شهردار کیاشهر طی گزارشی از نشست‌های مردم‌شهر گفت: گفت‌وگو با شهروندان از این نظر مهم است که مشکلات، چالش‌ها و مسائل محله و نیز امکاناتی که در اختیار شهرداری است،مرور می‌شود تا بهترین راهکار با الویت‌بندی در ارائه خدمت، انتخاب شود.
وی در ادامه داد: مدیریت شهری،با نگاه توسعه انسان‌محور بر پایه تحقق عدالت توزیعی و دغدغه‌مند بنا شده که نسبت به شهروندان متعهد و حمایت‌گر است که این مبحث مهم در تمام ارکان شهرداری که نهادی خدمت‌رسان است، مورد توجه قرار گرفته است و از این‌رو مردم‌شهر را ترتیب دادیم تا بتوانیم با پویایی بیشتر و چابک‌تر از گذشته در خدمت کیاشهروندان باشیم.
شهردار بندر کیاشهر همچنین توضیح داد:تصمیم داریم در ادامه این مسیر، سند توسعه هر محله را تدوین کنیم و هدف ما این است که بتوانیم با برنامه‌ریزی مدون به رفع مشکلات محلات پرداخته در نهایت به شهری توسعه یافته، دست پیدا کنیم.
عاطفی در پایان ابراز امیدواری کرد مجموعه فعالیت‌هایی که در قالب برندسازی شهری بندرکیاشهر (از جمله مردم‌شهر)در حال انجام است به رفاه بیشتر شهروندان و جذب گردشگر و سرمایه‌گذار، منجر شود که اشتغال و رونق اقتصادی این شهر بندری را به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.