کد خبر : 1005
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

همکاری هلال احمر گیلان و راهداری برای کاهش تلفات جاده ای

همکاری هلال احمر گیلان و راهداری برای کاهش تلفات جاده ای

به گزارش پویشگران گیل: سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: امداد و نجات و ارائه خدمات امدادی از مباحث مهم اجتماعی است و در این راستا هم‌افزایی در هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و تعاملات فی‌ما‌بین، امری ضروری است. به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ هادی سلیمی سرپرست جمعیت هلال احمر استان

به گزارش پویشگران گیل:
سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: امداد و نجات و ارائه خدمات امدادی از مباحث مهم اجتماعی است و در این راستا هم‌افزایی در هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و تعاملات فی‌ما‌بین، امری ضروری است.
به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ هادی سلیمی سرپرست جمعیت هلال احمر استان با غلامعلی نیک‌فهم مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای گیلان دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این دیدار سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان گیلان گفت: امداد و نجات و ارائه خدمات امدادی از مباحث مهم اجتماعی است و در این راستا هم‌افزایی در هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و تعاملات فی‌ما‌بین، امری ضروری است.
سلیمی افزود: آمادگی، پیشگیری و آموزش در کنار پاسخگویی در شرایط بحران، رسالت جمعیت هلال احمر است.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار داشت: در پیشبرد اهداف خود سعی کرده‌ایم، توان‌افزایی ایجاد کنیم، تا رسالت خود را بهتر انجام دهیم و همچنین در راستای همکاری هر چه بیشتر با اداره کل راهداری، تلاش می‌کنیم ظرفیت سازمانی خود را با تعامل راهداری و حمل و نقل جاده ای را برای ارائه خدمت به مسافران جاده‌ای بکار گیریم.
هادی سلیمی یادآور شد: امروز دو دستگاه همفکر و همسو خدمات مطلوبی در جاده‌ها ارائه می‌دهند، سعی می‌کنیم تمام ظرفیت خود را در اختیار هم قرار دهیم.
غلامعلی نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای گیلان نیز در این دیدار گفت: از مهمترین عوامل مدیریت سوانح و مدیریت سریع بحران در کشورها، هماهنگی عملیاتی دستگاه‌های همکار، هنگام بروز حوادث است که این هماهنگی هر چه بهتر باشد خسارت جامعه کمتر خواهد بود.
نیک فهم با بیان اینکه نقش هماهنگی عملیاتی در بحث امداد و نجات امری ضروری است، گفت: پیش از این جمعیت هلال احمر و سازمان راهداری در موارد مختلف سابقه همکاری داشته‌اند اما به طور حتم همکاری دو دستگاه خدمات رسان منظم‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.