کد خبر : 1457
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

معاون اقتصادی استاندار گیلان: سال گذشته در گیلان ۲۲هزار شغل ایجاد شد

معاون اقتصادی استاندار گیلان: سال گذشته در گیلان ۲۲هزار شغل ایجاد شد
امنیت شغلی، محیط امن و رفاه کارگران مورد نظر ما بوده تا در یک فضای با نشاط نقش خود را در تولید و در راستای شعار سال ایفا کنند.

به گزارش پویشگران گیل:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه سال گذشته در استان 22 هزار شغل ایجاد شده است، گفت: امنیت شغلی، محیط امن و رفاه کارگران باید مورد توجه قرار گیرد.
سید محمد اسحاقی در مراسم تجلیل از 50  کارگر و کارآفرین نمونه رودسر با تاکید بر احصای ظرفیت‌ها در نقاط مختلف گیلان، اظهار کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در حوزه‌های مختلف گیلان بسیار ارزشمند است که باید شناسایی شود.
وی ادامه داد: در مسیر انقلاب زحمات زیادی کشیده شده و باید مراقب آدرس‌های ذهنی که به فرزندان خود می‌دهیم، باشیم زیرا آینده فرزندانمان را تحت شعاع قرار می‌دهد.
معاون اقتصادی استانداری گیلان با تاکید بر تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه، بیان کرد: همه هنرمندان، مسئولان و مردم باید اولین مؤلفه پیروزی انقلاب که همان امید آفرینی است را در کارهایشان مدنظر قرار دهند.
اسحاقی با اشاره به سه مؤلفه خانواده، آموزش و الگو در جامعه، بیان کرد: دشمن هر زمانی بخواهد تمدنی را نابود کند اولین نگاه خانواده است زیرا که هرگاه در جامعه ارزش زن و مادر کم شود خانواده متزلزل خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه باید برای فرزندان و نسل‌های جوان الگو سازی صورت گیرد، اضافه کرد: الگوسازی برای جوانان و نسل‌های مختلف محور توسعه و پیشرفت است.
اسحاقی با بیان اینکه جامعه بدون کارگران بیمعنا است، اضافه کرد: امنیت شغلی، محیط امن و رفاه کارگران مورد نظر ما بوده تا در یک فضای با نشاط نقش خود را در تولید و در راستای شعار سال ایفا کنند.
وی با بیان اینکه سال گذشته در استان 22 هزار شغل ایجاد شده است، تصریح کرد:در تلاش هستیم که در سال مهار تورم افزایش اشتغال داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.