کد خبر : 1616
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

مدیرخوشنام دیروز، معلم نمونه امروز،معلمی از منطقه محروم اطاقور

مدیرخوشنام دیروز، معلم نمونه امروز،معلمی از منطقه محروم اطاقور
از مجموع 16هزار و 500 فرهنگی گیلان،۵ هزار و 497 نفر با تکمیل فرم خوداظهاری وارد رقابت معلم نمونه شده بودند که در نهایت 7 نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

به گزارش پویشگران گیل:
در آستانه روز معلم دکتر خداجو، دبیر روستاهای بخش اطاقور از توابع شهرستان لنگرود توانست مقام معلم نمونه استان گیلان را از آن خود نماید.
دکتر محمدعلی خداجو، دبیر مطالعات اجتماعی که ده‌ها مقاله ملی و بین‌المللی درخصوص تعلیم و تربیت و مباحث آب و هواشناسی و گردشگری و… را در طول دوران تدریس در کارنامه ی خود دارد در سال جاری تحصیلی جاری با تولیدمحتوا و نرم افزارهای آموزشی خاص و همچنین پژوهش در زمینه مشکلات دانش آموزان توانست عنوان مقام نمونه استانی را کسب کند.
آموزش و پرورش منطقه اطاقور نزدیک به بیست سال است که فعالیت خود را در شهر و روستاهای این بخش آغاز کرده و این اولین بار است که یک معلم از این بخش ،کم برخوردار امکانات ، با کسب عنوان معلم نمونه استان گیلان راهی مرحله کشوری می‌شود.
لازم به ذکر است از مجموع 16هزار و 500 فرهنگی گیلان،۵ هزار و 497 نفر با تکمیل فرم خوداظهاری وارد رقابت معلم نمونه شده بودند که در نهایت 7 نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
دکتر خداجو همچنین سابقه ، معاونت آموزش و پرورش منطقه اطاقور ،مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود و بخشداری کومله و تدریس در دانشگاه‌های تربیت معلم دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.