کد خبر : 1678
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

مدیرکل زندان‌های گیلان با مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای استان دیدار کرد

مدیرکل زندان‌های گیلان با مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای استان دیدار کرد
تعامل و همکاری با اداره کل فنی و حرفه ای منجر به توانمندسازی اقتصادی ، پیشگیری از تکرار جرم ، جامعه پذیری ، حفظ کیان خانواده و امنیت عمومی خواهد شد.

به گزارش پویشگران گیل:
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گیلان، مدیرکل زندان‌ها با مدیرکل فنی و حرفه ای استان گیلان در نشستی در خصوص نوع آموزش‌های فنی و حرفه ای در زندان ها که مبتنی بر نیازسنجی بازار کسب و کار است، مذاکره نمود.
در این نشست که با حضور معاون سلامت و اصلاح و تربیت ،روسای اشتغال و حرفه آموزی ،اداره فرهنگی زندان‌ها و معاونین و برخی از روسای مراکز فنی و حرفه‌ایی برگزار شد، محمدی اصل مدیرکل زندان‌های گیلان ضمن تقدیر از مساعدت و همکاری های صورت گرفته، اظهار داشت: تعامل و همکاری مربیان فنی و حرفه ای به ویژه در سال‌های اخیر قابل تحسین و تقدیر است که می‌توان با تقویت این مسیر و ساخت بستری قدرتمند و بروزتر که یکی از اولویت‌های مهم سازمانی است در راستای حرفه آموزی و اشتغال مددجویان گام های سازنده تری برداشت.
وی با بیان تشکیل کارگروهای تخصصی در حوزه اشتغال و حرفه آموزی با هدف نیاز سنجی بازار کار خبر داد و گفت: تعامل و همکاری با اداره کل فنی و حرفه ای منجر به توانمندسازی اقتصادی، پیشگیری از تکرار جرم، جامعه پذیری ،حفظ کیان خانواده و امنیت عمومی خواهد شد.
مدیرکل زندان‌های گیلان استفاده بهینه از فضای آموزشی، توانمندسازی و کشف استعدادهای مددجویان در حوزه حرفه آموزی و ایجاد فضای کسب و کار را در زمینه غنی سازی اوقات فراغت گروه هدف را مهم عنوان داشت و فراهم‌سازی شاخصه‌های کیفی آموزش در توانمند سازی و مهارت آموزی را از مهمترین عوامل عزت نفس و با اجتماعی شدن مددجویان دانست .
محمدی اصل درپایان با اشاره به فعالیت 12 مرکز آموزش فنی و حرفه ای با مجموعه ای بالغ بر چهارهزار و 646 نفر مددجوی آموزش دیده از 80 درصد افزایش عملکرد در حوزه حرفه آموزی در سال 1401 خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.