کد خبر : 5201
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان خبر داد: اصلاح ۵۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط طی ۳۶۴ مرحله طرح تاب آوری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان خبر داد: اصلاح ۵۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط طی ۳۶۴ مرحله طرح تاب آوری
طرح بزرگ جایگزینی شبکه‌های فشار ضعیف فرسوده با کابل خودنگهدار در سطح استان و با وجود چندین مرحله بارش برف، وقوع تندباد و… شبکه‌های توزیع برق گیلان از پایداری مناسبی در سال گذشته برخوردار بود.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: در سال 1401برنامه ریزی دقیق و مدونی صورت پذیرفت تا 364 مرحله طرح مذکور با فعالیت 1321 اکیپ اجرایی شود.
محمد تقی مهدیزاده ، مدیرعامل توزیع برق گیلان جزییات طرح جهادی افزایش تاب آوری شبکه‌های فشار متوسط در سال 1401 را ارائه داد.
وی خاطرنشان کرد: با هدف افزایش تاب آوری و پایداری شبکه‌های فشار متوسط و کاهش مدت زمانی خاموشی‌ها در اثر شرایط نامساعد جوی، طرح تاب آوری شبکه در شرکت توزیع برق گیلان از سالیان گذشته آغاز و در سالجاری با قدرت و انسجام بیش از پیش اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت: در سال 1401برنامه ریزی دقیق و مدونی صورت پذیرفت تا 364 مرحله طرح مذکور با فعالیت 1321 اکیپ اجرایی شود و 136 فیدر و قریب به 500 کیلومتر شبکه نیز مورد اصلاح قرار گیرد و برای مجموعه اقدامات مذکور 120میلیارد و127میلیون ریال اعتبار صرف شده است.
مهدیزاده تاکید کرد:طرح تاب آوری جهادی تعمیرات پیشگیرانه‌ای است که طی سالیان متوالی در کل استان به منظور کاهش تعداد خاموشی‌ها اجراء شده است؛ چراکه در طول سال علاوه بر قطعی برق براثر عیب و تخریب تاسیسات برق در شرایط جوی، ناپایداری بر اثر برخورد شاخه درخت یا سایر اجسام خارجی در شبکه برقرسانی رخ می‌دهد و این امر باعث تحمیل خاموشی‌های متعدد با مدت زمان نسبتا طولانی به مشترکین می‌شود و علاوه بر پیگیری کاهش مدت زمانی خاموشی‌ها، پایش و حذف اینگونه موارد جهت کاهش تعداد خاموشی‌ها در دستورکار شرکت توزیع برق گیلان قرار دارد.
مدیرعامل توزیع برق گیلان اضافه کرد: باوجود اجرای طرح مذکور و طرح بزرگ جایگزینی شبکه‌های فشار ضعیف فرسوده با کابل خودنگهدار در سطح استان و با وجود چندین مرحله بارش برف، وقوع تندباد و… شبکه‌های توزیع برق گیلان از پایداری مناسبی در سال گذشته برخوردار بود.
وی گفت: در مجموع و از ابتدای اجرای این طرح تا پایان سال 1401 مجموعاً 1431 مرحله، 5214 اکیپ اجرایی طی  30هزارو 728 نفرساعت به فعالیت پرداختند و 225 فیدر و 2681 کیلومتر شبکه فشار متوسط مورد اصلاح و بهسازی قرار گرفت و برای اجرای طرح افزایش تاب آوری جهادی مجموعاً 369هزار و 240 میلیون ریال هزینه شده است.
مهدیزاده در خاتمه گفت:اجرای این قبیل فعالیت‌ها نشان دهنده اهمیت تامین برق پایدار برای مشترکین است و کارکنان توزیع برق گیلان با آمادگی کامل برای دستیابی به هدف غایی شرکت یعنی جلب رضایتمندی مردم و پاسخگویی هرچه بهتر به مشترکین تلاش می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.