کد خبر : 5485
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:شناسایی ۷ باشگاه ورزشی متخلف در گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:شناسایی ۷ باشگاه ورزشی متخلف در گیلان

به گزارش پویشگران گیل: جهانبخش آرمان در جلسه کمیته تخلفات باشگاه‌های ورزشی استان در رشت با اشاره به شناسایی 7 باشگاه متخلف گفت: این باشگاه‌های ورزشی متخلف به اماکن نیروی انتظامی برای پلمب شدن معرفی می‌شوند. وی افزود: ارزیابی‌ها پس از دریافت شکایت‌های مردمی مبنی بر افزایش تعرفه، فروش غیرقانونی مکمل‌های ورزشی و نیروزا و عدم

به گزارش پویشگران گیل:
جهانبخش آرمان در جلسه کمیته تخلفات باشگاه‌های ورزشی استان در رشت با اشاره به شناسایی 7 باشگاه متخلف گفت: این باشگاه‌های ورزشی متخلف به اماکن نیروی انتظامی برای پلمب شدن معرفی می‌شوند.
وی افزود: ارزیابی‌ها پس از دریافت شکایت‌های مردمی مبنی بر افزایش تعرفه، فروش غیرقانونی مکمل‌های ورزشی و نیروزا و عدم رعایت شئونات اسلامی موجب برخورد با این باشگاه‌ها شد.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: ممانعت از ورود بازرسان یا ناظران فنی اداره کل ورزش و جوانان به باشگاه، عدم رعایت عفت و حجاب، عدم تمدید به موقع پروانه باشگاه خلاف قانون بوده و جریمه آن نیز لغو پروانه باشگاه و تعطیلی 2 ماهه آن است.
وی با بیان اینکه رعایت حجاب و شئونات اسلامی در باشگاه‌های ورزشی باید مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: انعکاس عکس و فیلم تمرینات بدون حجاب و خلاف عفت عمومی جامعه در فضای مجازی برخورد قانونی در پی دارد.
آرمان از تشکیل تیم‌های بازرسی عفاف و حجاب در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و عنوان کرد: مسئولان اماکن ورزشی دولتی و خصوصی گیلان موظف هستند بنرهای عفاف و حجاب را در ورودی اماکن نصب کنند.
وی با اشاره به اینکه سامانه سامد آماده دریافت شکایات مردمی در خصوص عدم رعایت شئونات اسلامی در باشگاه‌های ورزشی است، افزود: بازرسی یا امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز آماده دریافت گزارشات مردمی از تخلفات باشگاه‌های ورزشی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.