کد خبر : 10574
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

چاپ تمبر اختصاصی برای معرفی قهرمانان تا استفاده از GIS برای توزیع عادلانه سرانه ورزشی

چاپ تمبر اختصاصی برای معرفی قهرمانان تا استفاده از GIS برای توزیع عادلانه سرانه ورزشی

به گزارش پویشگران گیل: محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان دیدار کرد.در این دیدار به تشریح پتانسیل و توانمندی‌های شبکه پستی استان گیلان و ایجاد ارتباط تنگاتنگ با اداره کل ورزش و جوانان گیلان پرداخته شد. محمد حسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان ضمن حضور در اداره کل ورزش

به گزارش پویشگران گیل:
محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان دیدار کرد.در این دیدار به تشریح پتانسیل و توانمندی‌های شبکه پستی استان گیلان و ایجاد ارتباط تنگاتنگ با اداره کل ورزش و جوانان گیلان پرداخته شد.
محمد حسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان ضمن حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با جهانبخش آرمان مدیر کل و جمعی از معاونین و مسئولین این سازمان دیدار و گفتگو کرد.
هوشنگی در این دیدار، از فراهم بودن بستر پست برای چاپ تمبر اختصاصی بمنظور معرفی قهرمانان، مدال آوران و پیشکسوتان ورزش استان خبر داد و تصریح کرد:افزایش همکاری‌های دوجانبه در خصوص استفاده از بانک اطلاعاتی کدپستی و استفاده از نقشه‌های GIS مبتنی بر این بانک می‌تواند در توزیع عادلانه سرانه ورزشی، تمرکززدایی و مکان‌یابی در خصوص احداث فضاهای ورزش مؤثر واقع شود.
جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با مدیرکل پست استان گیلان، از افزایش سطح همکاری‌های دو جانبه استقبال کرد و افزود: استفاده از بانک اطلاعات GNAF می‌تواند نسبت به ایجاد شفافیت درصدور مجوزها و همچنین توزیع عادلانه فضاهای ورزشی کمک نماید.
وی در ادامه بر تشکیل جلسات کارشناسی و انعقاد تفاهم نامه همکاری با پست گیلان تأکید کرد و خواستار اجرایی شدن این طرح در آینده نزدیک شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.