کد خبر : 4392
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان: آشناسازی آینده سازان با پیشینه انقلاب مردمی ضرورت دارد

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان: آشناسازی آینده سازان با پیشینه انقلاب مردمی ضرورت دارد
اجرای نمایش‌های کتاب‌خانه‌ای با عنوان «یک‌نمایش، یک‌کتاب»، راه‌اندازی پویش‌های کتاب‌خوانی با محوریت پیروزی و پایایی انقلاب اسلامی

به گزارش پویشگران گیل:
سرپرست کانون پروش فکری گیلان با بیان اینکه آشناسازی آینده سازان با پیشینه انقلاب مردمی ضرورت دارد، گفت: تشریح دستاوردهای این نظام مردمی از رسالت‌های دستگاه های فرهنگی است.
سید جلیل میرعظیمی در دومین نشست کمیته کودک و نوجوان با محوریت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب که با هدف سیاست‌گذاری و هم‌سوسازی برنامه‌ها برگزارشد، اظهار کرد: نقش دستگاه‌های متولی حوزه کودک و نوجوان در این امر بسیار با اهمیت و پر رنگ است.
وی بر ضرورت آشناسازی آینده‌سازان با پیشینه انقلاب مردمی تاکید کرد و گفت: تشریح روند این حرکت انقلابی و دست‌آوردهای این نظام مردمی، از رسالت‌های دستگاه‌های فرهنگی برای ایجاد پل‌های میان‌نسلی و پیش‌گیری از گُسست‌های فرهنگی است.
مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان برگزاری مهرواره بومی‌محلی «تی‌تی»، اعزام کاروان پیک امید در قالب امداد فرهنگی به مناطق روستایی و کم‌تربرخوردار شهری، مسابقه نقاشی «انقلاب باشکوه» و برپایی نشست ادبی شاعران و نویسندگان با موضوع ادبیات پایداری، برگزاری آئین ادبی «یک آسمان ستاره»، نشست انجمن عکاسان نوجوان با موضوع «عکاسی روایی و معرفی عکاسان انقلابی»، بازدیدهای علمی، اجرای نمایش‌های کتاب‌خانه‌ای با عنوان «یک‌نمایش، یک‌کتاب»، راه‌اندازی پویش‌های کتاب‌خوانی با محوریت پیروزی و پایایی انقلاب اسلامی را از دیگر ویژه‌برنامه‌ها برشمرد.
وی اجرای «طرح سپاس»، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «نوراندیشه» و اجرای تئاتر، ویژه مخاطبان کودک و نوجوان نیز از اهم برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: «یادواره شهدای کودک و نوجوان» و «جشن انقلاب»، از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند درسایه هم‌افزایی دستگاه‌های عضو کمیته برگزار شود.
گفتنی است؛ در این نشست راه‌انداری پویش «نقاشی و روایت‌های انقلابی»، «دعا برای کشورم»، و «شهدا را زندگی کنیم» در دستور کار اعضا قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.