کد خبر : 2742
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

استاندار گیلان

استاندار گیلان: حضور مسئولان در میان مردم راهکار برون رفت از مشکلات است

استاندار گیلان: حضور مسئولان در میان مردم راهکار برون رفت از مشکلات است
دیدارهای مردمی راهکاری ارزشمند برای برون رفت از سختی‌ها و مسائل موجود در کشور است.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان گفت: حضور مسئولان در میان مردم و شنیدن نیازها و مشکلات آنها برای برون رفت از سختی‌ها و مسائل موجود در کشور لازم و ضروری است.
اسدالله عباسی در گردهمایی ائمه جمعه گیلان در تالار مرکزی رشت با اشاره به اینکه دشمنان از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های کشور خشمگین و ناراحت هستند، اظهار کرد: دشمنان ایران برای ایجاد مانع بر سر راه پیشرفت و توسعه دست به فتنه انگیزی و آشوب می‌زنند اما راه به جایی نخواهند برد.
استاندار گیلان با بیان اینکه عمل به منویات رهبری در حوزه فرهنگ و اقتصاد موجب توسعه کشور و پویایی نظام اسلامی می‌شود، افزود: حضور مسئولان بین مردم و شنیدن نیازها و مشکلات آنها در دیدارهای مردمی راهکاری ارزشمند برای برون رفت از سختی‌ها و مسائل موجود در کشور است.
وی با تاکید بر ضرورت بیان دستاوردها و موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف برای مردم تصریح کرد: بهره گیری از داشته‌ها و ظرفیت‌های فعلی برای رفع موانع و توسعه کشور ضروری است و رسانه‌ها باید توانمندی‌های فعلی کشور را برای مردم بیان کنند.
عباسی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نظامی قدرتمند و کارآمد است، عنوان کرد: دشمن با بزرگنمایی مشکلات قصد دارد که نظام را ناکارآمد نشان دهد لذا حفظ اتحاد و همبستگی تمام آحاد جامعه برای خنثی سازی این نقشه شوم ضروری است.
استاندار گیلان دوقطبی سازی و تجزیه را آرمان اصلی دشمنان در برابر ایران اسلامی دانست و بیان کرد: جهاد تبیین راهکاری مؤثر در برابر فتنه گری دشمنان است.
وی گفت: ضرورت فعلی کشور بهره گیری از ابزارهای نوین برای نمایش داشته‌ها و توانمندی‌ها و نیز معرفی افراد تأثیرگذار و موفق از دیرباز تاکنون است.
عباسی با اشاره به برگزاری کنگره ملی میرزا کوچک خان جنگلی تصریح کرد: میرزا کوچک قهرمان ملی و الگوی مبارزه با زورگویان و مستبدان داخلی و خارجی است و شناساندن ابعاد شخصیتی وی به نسل جوان وظیفه‌ای همگانی است.
وی با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم عنوان کرد: تحول در حوزه‌های زیرساختی، کشاورزی، گردشگری، صنعت و نیز اشتغالزایی پایدار بومی بخشی از اقدامات دولت برای رفع و کاهش مشکلات فعلی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.