کد خبر : 2123
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

استاندار گیلان

استاندار گیلان تأکید کرد؛ ضرورت افزایش کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها

استاندار گیلان تأکید کرد؛ ضرورت افزایش کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها
روشنگری و تبیین مبانی و خدمات ارزشمند نظام اسلامی و گفتمان با دانشجویان تأثیر بسزایی در تحول علم و دانش و تضمین آینده و تعالی کشور دارد.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان با اشاره به لزوم افزایش کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها گفت: باید دستاوردهای نظام تبیین و روشنگری شود.
اسدالله عباسی در نشست مشترک رئیس دانشگاه پیام نور کشور و رئیس و اعضای مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه دانشگاه محل تربیت انسان‌های متعهد و متخصص است، افزود: معلمان و استادان به عنوان آگاهان و اندیشمندان جامعه از اثرگذارترین افراد سطح جامعه و تربیت دهنده جوانان نخبه و مؤمن بوده‌اند و همچنان در مسیر توسعه همه جانبه در همه زمینه‌ها فعال هستند.
وی با تاکید بر اثرگذاری دانشجویان و استادان در سطح جامعه گفت: دانشگاهیان به عنوان قشر فرهیخته و روشنفکر جامعه، نقش مؤثری در پویایی و توسعه جامعه دارند.
استاندار گیلان به گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی همچون ترویج کرسی‌های آزاداندیشی بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: روشنگری و تبیین مبانی و خدمات ارزشمند نظام اسلامی و گفتمان با دانشجویان تأثیر بسزایی در تحول علم و دانش و تضمین آینده و تعالی کشور دارد.
عباسی به خدمات شایسته دانشگاه پیام نور در نقاط مختلف کشور اشاره و بیان کرد: با توجه به همگرایی موجود دولت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در گیلان، انتظار می‌رود فعالیت‌های گوناگون این دانشگاه به صورت متوازن بویژه در بخش توسعه رشته‌های تحصیلی و تحصیلات تکمیلی در این استان توسعه یابد.
سید کاظم دلخوش رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این نشست گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آمادگی همراهی برای توسعه زیرساخت‌ها و گسترش رشته‌ها به صورت متوازن بویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی در نقاط متخلف کشور و استان را دارند.
ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور کشور نیز در این نشست با بیان اینکه این دانشگاه، دانشگاهی بومی پذیر در کنار خانواده‌های ایران اسلامی است، گفت: در سال تحصیلی جدید ۳۱۰ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور در کشور ثبت نام و انتخاب واحد کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.