کد خبر : 12145
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

میز خدمت شرکت گاز استان گیلان در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد

میز خدمت شرکت گاز استان گیلان در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد
برگزاری برنامه‌های میزخدمت و ملاقات چهره به چهره مردم با مسئولین سبب ایجاد فضای اعتماد و ارتقاء رضایتمندی مردم می شود.

به گزارش پویشگران گیل:
همزمان با سومین روز از هفته دولت 1401، میز خدمت شرکت گاز استان گیلان در مصلی امام خمینی شهر رشت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در حاشیه این برنامه با اشاره به عملکرد مناسب شرکت گاز در زمینه گازرسانی و ارائه خدمات در استان گیلان گفت: گازرسانی گسترده به روستاهای گیلان و ارتقاء سطح کیفی خدمات گاز سبب شده تا درخواست ها و مراجعات مردمی به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یابد.
وی با بیان این موضوع اظهار داشت: بحمدالله هم اکنون بیش از ۹۸ درصد از خانوارهای گیلانی برخوردار از نعمت گاز طبیعی بوده و یک میلیون و ۱۹۴ هزار مشترک، مصرف کننده گاز طبیعی در گیلان می باشند.
جمال نیکویی رضایتمندی ذینفعان سازمان بویژه مردم استان را مهم ترین هدف شرکت گاز عنوان کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های میزخدمت و ملاقات چهره به چهره مردم با مسئولین سبب ایجاد فضای اعتماد و ارتقاء رضایتمندی مردم می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درپایان با اشاره به ارائه خدمات این شرکت از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و تلفن گویای ۳۴۱۴، گفت: مردم عزیز در صورت تمایل می توانند برای صرفه جویی در وقت و هزینه، درخواست های خود را از راه های غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند.
لازم به توضیح است در این برنامه کلیه مدیران و کارشناسان ادارات و نهادهای دولتی گیلان در مصلی شهر رشت حضور یافته و به درخواست‌ها و مشکلات مراجعین رسیدگی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.