کد خبر : 6977
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

طی تعطیلات اخیر؛۴۹۰ هزار خودرو وارد گیلان شد

طی تعطیلات اخیر؛۴۹۰ هزار خودرو وارد گیلان شد
بیشترین میزان ورودی خودروها به استان از یازدهم تا پایان وقت پانزدهم خرداد ماه جاری؛ روز جمعه سیزدهم خرداد ماه با ۱۳۰ هزار و ۷۹۴ وسیله نقلیه بوده است.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: براساس آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار ستان از یازدهم تا پایان وقت پانزدهم خردادماه جاری؛ ۴۸۹ هزار و ۳۰۴ دستگاه خودرو وارد گیلان شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۶ درصد افزایش داشته است.
فریبرز مرادی بیشترین میزان ورودی به استان را طی مدت یاد شده؛ از محور آزادراه قزوین- رشت با ۲۳۱ هزار و ۷۹۱ خودرو و پس از آن محور رامسر- چابکسر با ۱۳۲ هزار و ۱۳۸ خودرو عنوان کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین اظهار داشت: بیشترین میزان ورودی خودروها به استان از یازدهم تا پایان وقت پانزدهم خرداد ماه جاری؛ روز جمعه سیزدهم خرداد ماه با ۱۳۰ هزار و ۷۹۴ وسیله نقلیه بوده است.
وی به تعداد خودروهای خارج شده از استان طی تعطیلات اخیر نیز اشاره و بیان کرزد: همچنین طی این مدت؛ ۳۹۸ هزار و ۱۳۱ دستگاه خودرو از استان خارج شد که افزایش ۱۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و ۱۴۶ درصدی نسبت به ۲ سال قبل را نشان می دهد.
مرادی افزود: بیشترین میزان خروجی از طریق آزاد راه رشت- قزوین با تعداد ۱۴۵ هزار و ۶۲۷ دستگاه خودرو بوده که از این تعداد ، ۱۳۵ هزار و ۱۸ دستگاه خودرو روز یکشنبه پانزدهم خردادماه از استان خارج شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.