کد خبر : 7064
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۲۰

دستگاه‌های مسئول با متخلفان مماشات نکنند

دستگاه‌های مسئول با متخلفان مماشات نکنند
یارانه‌ها حذف نمی‌شود بلکه به طور مستقیم برای مردم واریز خواهد شد اما نظارت‌های کافی باید در بازار انجام شود تا عده ای سودجو سوء استفاده نکنند.

به گزارش پویشگران گیل: استاندار گیلان طرح مدیریت ارز ترجیحی را گامی بزرگ برای توزیع عادلانه ثروت ملی و جلوگیری از فساد دانست و تاکید کرد: دستگاه‌های مسئول با متخلفان و احتکار کنندگان برخورد قاطعانه داشته و مماشات نکنند.
اسدالله عباسی روز سه شنبه در نشست با اصناف استان گفت: اگر فرد سودجویی به دنبال سوء استفاده از معیشت مردم باشد، دستگاه‌ها نباید از تخلفش چشم پوشی کنند و با کسی در این رابطه تعارف نخواهیم داشت.
وی با تاکید بر اینکه مردم از هدفمند کردن یارانه‌ها نگران نباشند، افزود: طرح دولت برای جراحی اقتصاد کشور است و قرار نیست که یارانه اقلام اساسی مردم حذف شود. سال‌های گذشته یارانه به یک سری افراد تعلق می‌گرفت که آنها فربه و مردم ضعیف‌تر شدند و اکنون دولت می خواهد این یارانه‌ها مستقیم به همه مردم برسد.
‌استاندار گیلان اظهار داشت: همانطور که رییس جمهور تاکید کرد یارانه‌ها حذف نمی‌شود بلکه به طور مستقیم برای مردم واریز خواهد شد اما نظارت‌های کافی باید در بازار انجام شود تا عده ای سودجو سوء استفاده نکنند.
‌عباسی اضافه کرد: ممکن است در اجرای این طرح افراد برخی کالاهایی که مشمول افزایش قیمت نیستند،را خودشان قیمت‌گذاری کنند و افزایش دهند و موجب نارضایتی مردم شوند. بنابراین باید نظارت‌های لازم بر بازار انجام و از سوء استفاده سودجویان جلوگیری شود.
‌وی اظهار داشت با تاکید بر اینکه هیچ صنفی حق افزایش قیمت ندارد، گفت: در صورت تخلف دستگاه‌های نظارتی با متخلفان قاطعانه برخورد قانونی می‌کنند و واحد صنفی پلمپ خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.