کد خبر : 10595
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۴

پیام تبریك مدیر عامل شركت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت روز كاروكارگر

پیام تبریك مدیر عامل شركت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت روز كاروكارگر
روز کار و کارگر را پاس داشته و این امر را بهانه بدانیم برای ارج نهادن به تلاش گروهی کارگران و تمامی کارکنان این شرکت که برای ایجاد آرامش پایدار این مرز و بوم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

به گزارش پویشگران گیل:
محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر، از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران زحمتکش اینشرکت قدردانی کرد.
به نقل از روابط عمومی شركت توزیع نیروی برق استان گیلان متن این پیام به این شرح است:
همکاران عزیز و گرانقدر
ایران اسلامی برای گذر از این دوران ،بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند ایثار و فداکاری در تمامی عرصه‌ها به ویژه کمک به تقویت زیر ساخت‌های اقتصادی و تولید از طریق ارائه خدمات زیربنایی مطلوب می باشد ، و شما خادمان صنعت برق همچون گذشته با نقش آفرینی حیاتی خود،برگهای زرین این دفتر پر افتخار را ورق خواهید زد.
اینجانب بر خود لازم می دانم ” روز کار و کارگر” را پاس داشته و این امر را بهانه بدانیم برای ارج نهادن به تلاش گروهی کارگران و تمامی کارکنان این شرکت که برای ایجاد آرامش پایدار این مرز و بوم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان،تمامی همکاران را به رعایت دقیق نکات ایمنی و بهداشتی دعوت نموده و سلامتی همه‌ی شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
محمدتقی مهدیزاده
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.