کد خبر : 13249
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۴۷

معصومه نیک کار

تولید واکسن داخلی مصداق تکیه بر تولید دانش بنیان

تولید واکسن داخلی مصداق تکیه بر تولید دانش بنیان
تولید واکسن کرونا درشرایط کنونی مصداق عملی این مهم می‌باشد و واکسن های تولید داخل نشانگر عزم و اراده منطبق بر توانایی دانشمندان این مرز و بوم است.

به گزارش پویشگران گیل:
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که منویات مقام معظم رهبری در همه زمینه ها فصل الخطاب محسوب می شود، گفت: تولید واکسن داخلی مصداق تکیه بر تولید دانش بنیان است.
سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جاری، توجه به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی را راهبرد نظام دانست و افزود: تولید واکسن کرونا درشرایط کنونی مصداق عملی این مهم می‌باشد و واکسن های تولید داخل نشانگر عزم و اراده منطبق بر توانایی دانشمندان این مرز و بوم است.
نماینده مردم صومعه سرا ادامه داد: تولید واکسن داخلی با تکیه بر دانش بومی در کنار تثبیت نام ایران بر قله های علم و افتخار می تواند بنا بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حوزه اشتغال هم ثمربخش باشد.
وی بیان داشت؛ به لطف پروردگار و ایثار و همت کادر درمان، کشور ایران جزو کشورهایی محسوب می شود که در زمینه مدیریت بحران کرونا دستاوردهای خوب و قابل توجه ای دارد و تولید واکسن داخلی یقینا این موفقیت ها را مستمر خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.