کد خبر : 9397
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۳۸

فرمانده ناوگان شمال:ارتشیان قهرمان به عنوان نخستین بازوی انقلاب اسلامی در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی تلاش خستگی ناپذیر و ایثارگری کردند

فرمانده ناوگان شمال:ارتشیان قهرمان به عنوان نخستین بازوی انقلاب اسلامی در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی تلاش خستگی ناپذیر و ایثارگری کردند
ارتش با اتکاء به ظرفیت‌های داخلی به توان و اقتدار رزمی کشور افزوده است

به گزارش پویشگران گیل:
فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) گفت: دلاورمردان ارتش با استعانت از خداوند متعال و با اتکاء و استفاده از ظرفیت های داخلی به توان و اقتدار رزمی کشور افزوده است.
ناخدا یکم حمیدرضا سعادت در مراسم رژه خودرویی نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشت افزود: ارتش با استعانت از خداوند و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت قوی شدن و ارتقای توان داخلی گام های موثری برداشت که با آموزش نیروهای انسانی متعهد و متخصص در آموزشگاه‌های خود و با به کار گیری تجربیات هشت سال دفاع مقدس به بهینه سازی، نوسازی و بازسازی تجهیزات و ادوات مورد نیاز پرداخته است .
وی اظهار داشت: به گونه ای که امروز بدون هیچ وابستگی اعم از نیروی انسانی و تجهیزات به خارج از کشور و با اتکاء به توان داخلی توانسته روز به روز به توان رزمی و نیروهای خود بیافزاید.
فرمانده ناوگان شمال تاکید کرد: ارتشیان قهرمان به عنوان نخستین بازوی انقلاب اسلامی در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی تلاش خستگی ناپذیر و ایثارگری کردند.
ناخدا یکم سعادت افزود: با آغاز جنگ تحمیلی غیور مردان ارتش با الگوگیری از عاشورای حسینی جانانه ۳۴ روز از خرمشهر در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و آنها با سد تکاوران ما روبرو شدند.
وی با اشاره به سه هزار و ۸۰۰ شهید ارتش در گیلان گفت: ارتش قهرمان اعم از نیروی دریایی، زمینی و هوایی در کنار نیروهای مسلح دیگر شهدای بسیاری در دفاع از میهن تقدیم انقلاب کرده است.
فرمانده ناوگان شمال اظهار داشت: ارتش ولایتمدار جمهوری اسلامی؛ سربلند ،پر افتخار و با ایمان است و هر ظواهری از اقتدار که در ارتش های قدرتمند دنیا وجود دارد در ارتش ما نیز همراه با ایمان هست ؛ ضمن اینکه از مصادیق مردمی بودن ارتش جمهوری اسلامی حضور به موقع در زمان بروز حوادث و موضوعاتی همچون سیل ،زلزله و کرونا و کمک به مردم است.
ناخدایکم سعادت گفت: در زمان شیوع ویروس کرونا در گیلان، ارتش خود را ملزم به انجام اقدامات‌ پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری کرد و در این مسیر بسیاری از افراد نیروی دریایی ارتش و پیشکسوتان دفاع مقدس که در هشت سال جنگ تحمیلی نقش‌آفرین بودند برای مهار این ویروس کمک کردند و ما همواره خود را خدمتگزاران این مردم می‌دانیم.
۲۹ فروردین ماه روز ارتش و نیروی زمینی نامگذاری شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.