کد خبر : 21517
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

برگزاری جشن بزرگ «میلاد کوثر» در صومعه‌سرا

برگزاری جشن بزرگ «میلاد کوثر» در صومعه‌سرا
کمیته بانوان و امور خانواده شهرستان صومعه سرا با تشکیل ستاد برنامه های مناسبتی برای این هفته برنامه ریزی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

معظم علی پرست در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های هفته زن و بزرگداشت مقام مادر گفت: حضرت زهرا (س) بانوی بزرگوار اسلام و الگوی کاملی برای زنان جهان است.

وی با بیان اینکه ایشان نمونه کامل از یک زن مسلمان در همه جهات از همسرداری گرفته تا تربیت فرزند و حضور در اجتماع بود، گفت: الگوگیری از ساده زیستی این بانوی بزرگ اسلام به حل بخش بزرگی از مشکلات جامعه کمک می کند.

مسئول کمیته بانوان و امور خانواده فرمانداری صومعه سرا افزود: رعایت عفاف و حجاب توسط بانوان یکی از تأکیدات همیشگی حضرت فاطمه الزهرا (س) بود که زنان جامعه اسلامی ما باید آن را رعایت کنند.

علیپرست در ادامه به میلاد باسعادت این بانوی گرانقدر در فروردین سال ۹۵ اشاره و تصریح کرد: کمیته بانوان و امور خانواده شهرستان صومعه سرا با تشکیل ستاد برنامه های مناسبتی برای این هفته برنامه ریزی کرده است.

وی برگزاری جشن بزرگ «میلاد کوثر» در شهرستان صومعه سرا را شاخص ترین برنامه این هفته اعلام کرد و گفت: نشست های تخصصی و علمی در زمینه تبیین شخصیت و ابعاد ناشناخته زندگی حضرت زهرا (س)، ویزیت رایگان در دیدار با همسران شهدا، جانبازان و … از جمله این برنامه ها است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.