کد خبر : 31546
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۵:۵۲

رئیس جبهه اصلاحات ایران:

پزشکیان آخرین فرصت برای اصلاح مسیر حکمرانی است

پزشکیان آخرین فرصت برای اصلاح مسیر حکمرانی است
منصوری:حضورمان در انتخابات باید به گونه ای باشد که قشر خاکستری مردد برای شرکت در انتخابات را پای صندوق‌های رای بیاورد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

رئیس جبهه اصلاحات ایران گفت: پزشکیان آخرین فرصتی است که می تواند به اصلاح مسیر حکمرانی کمک کند؛ در این شرایط بسیار سخت باید قدردان حضور پزشکیان در صحنه سخت انتخابات باشیم.

آذر منصوری شامگاه یکشنبه در میتینگ بزرگ ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در بخش اسالم شهرستان تالش با ابراز خوشحالی از حضور در جمع مردم اسالم افزود:با وجود تحرکات و موانعی که از هم اکنون برای حضور پزشکیان در عرصه انتخابات شروع شده ما باید قدردان این حضور باشیم.

وی اضافه کرد: انتخابات بهانه ای شد تا در این جمع مردم شهر اسالم حضور یابم حال اگر سخنرانی داشته باشم یا خیر تفاوتی نخواهد داشت چون مردم این شهر مردمی آگاه و هوشیاراند که شرایط را رصد کرده و همواره بهترین تصمیم را گرفته و حضوری بهترین حضور را رقم خو اهند زد.

وی گفت: حضورمان در انتخابات باید به گونه ای باشد که قشر خاکستری مردد برای شرکت در انتخابات را پای صندوق‌های رای بیاورد. هشتم تیرماه جاری باید حادثه ای را رقم بزنیم که از روند مخرب و ویرانگری که به اجزای مادی و معنوی جامعه اسیب وارد کرده، جلوگیری کند و رای قاطع هر یک از شما می‌تواند این روند را متوقف کند.

وی تاکید کرد:شما با بهره گیری از تلفن‌های هوشمند در فضای مجازی و یا بصورت چهره به چهره می‌توانید در کوچه و خیابان افرادی که هنوز تصمیمی برای شرکت در انتخابات نگرفته اند را برای مشارکت قانع کنید.

منصوری اظهار کرد: همواره نظرات و اعتقادات خود را در مقاطع مختلف بیان کرده‌ام حال در این دوره با واقع بینی و با درک شرایط موجود و با وجود خطری که کشور را به لحاظ سرمایه‌های اجتماعی، آب، برق، گاز، صنعت، محیط زیست و بحران حکمرانی تهدید می‌کند، آمده ایم و در صحنه انتخابات حضور پیدا کرده ایم؛ ما همواره نظراتمان را به حاکمیت بیان کرده ایم،اکنون نیز حرفمان را به حاکمیت میزنیم.

وی تاکید کرد:ما با درک شرایط رئیس جمهور منتخب خود،پس از انتخابات نیز باید در همه در صحنه‌ها حضور داشته باشیم و این مطالبه گری را ادامه می‌دهیم،اصلاح طلبان و نیروهای تغییر خواه امروز با وجود همه محدودیتها با تمام قدرت خود به صحنه آمده ایم.

 

 

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.