کد خبر : 31523
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵

رئیس شورای اسلامي شهر رشت:

 بررسی اجرای طرح‌های اصلاح هندسی در رشت

 بررسی اجرای طرح‌های اصلاح هندسی در رشت
در جلسه علنی شورا از امیررضا معصومی قهرمان کشتی تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت: باید بابت اجرای طرح‌های هندسی در رشت، اطلاعات بیشتری در اختیار شورا قرار بگیرد و با توجه به مشکلات ترافیکی باید تمام تلاش در راستای رفع دغدغه شهروندان در این حوزه باشد.

محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت ظهر امروز در یکصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با قدردانی از تلاش‌های شهردار رشت با هدف رفع مشکلات شهری و با ابراز تاسف بابت اتفاق تلخ بیمارستان قائم رشت گفت: حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم اتفاق تلخی بود که به واسطه آن تعدادی از بیماران که برای درمان به آن بیمارستان مراجعه کرده بودند فوت کردند که نیاز به کارشناسی دقیق دارد، انتظار داریم عوامل نظارتی دیگر مراکز با هدف جلوگیری از تکرار چنین اتفاقات تلخی توجه و اهتمام ویژه ای نسبت به امور مربوطه داشته باشند و بار دیگر بابت این حادثه تلخ رقم خورده تسلیت عرض می‌کنم.

وی به سی و یکم خرداد مصادف با سالروز وقوع زلزله 31 خرداد سال 69 اشاره و افزود: برای تمامی درگذشتگان زلزله تلخ شهرهای رودبار و رشت و منجیل و سایر مناطق شهرستان رودبار غفران الهی و برای بازماندگان آن آرزوی صبر جزیل داریم .

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با تبریک سالروز ولادت امام علی النقی الهادی (ع) گفت:سه‌شنبه هفته جاری مصادف با عید بزرگ غدیر خم، عید امامت و ولایت است که این روز را به تمامی همشهریان عزیز بالاخص دو عضو سادات شورای رشت، سیدشمس شفیعی و سیدحسین رضویان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همه ما در سایه توجهات حضرت حق همواره در مسیر ولایت گام برداریم.

کارگرنیا با اشاره به یکم تا هفتم تیرماه که به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است،تصریح نمود: شهید بهشتی عالمی فرزانه بود که به واسطه قدرت کلام و اندیشه‌های بزرگی که داشت خار چشم دشمنان بود و منافقان کوردل که همواره از روشنگری‌هایی این شخصیت بزرگ واهمه داشتند در هفتم تیرماه وی و جمعی دیگر از یاران امام راحل را به شهادت رساندند و با گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و دیگر یاران امام راحل،هفته قوه قضائیه را به تمامی تلاشگران عدالت گستر این عرصه خاصه قضات شریف تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه در هشتم تیر ماه روز سرنوشت ساز ایران اسلامی را پیش رو داریم،افزود: هشتم تیرماه انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود و یقینا مردم قدرشناس ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رای، ضمن ایجاد یاس و نا امیدی در دشمنان موجب اقتدار برای کشور می‌شوند و ان شاالله مردم با بصیرت کشور،فردی اصلح را برای این جایگاه انتخاب کنند.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به وضعیت اجرای برخی از طرح‌های هندسی در شهرداری رشت گفت: باید اطلاعات بیشتری از این بابت در اختیار شورا قرار بگیرد و با توجه به مشکلات ترافیکی باید تمام تلاش در راستای رفع دغدغه شهروندان در این حوزه باشد.

کارگرنیا با بیان اینکه شورا و شهرداری رشت با دیگر دستگاه‌ها تعامل دارد،افزود: درباره جمع آوری تیرهای برق مزاحم از سطح رشت،مدیرعامل توزیع برق گیلان به صحن شورا دعوت شد و قول همکاری و مساعدت از این بابت داد،اما متاسفانه گویا هیچ عزمی در این باره در شهرداری رشت وجود ندارد و اخیرا مدیر عامل توزیع برق گیلان طی تماس با بنده اعلام کرد که تا کنون هیچ اقدامی از سوی شهرداری رشت از این بابت صورت نگرفته است.

وی با تاکید به تقدیر از قهرمانان و مدال آوران رشت و گیلان افزود:امیررضا معصومی فرزند خلف پهلوان فردین معصومی،همچون پدر قهرمانش،بارها موجب به اهتزاز درآمدن پرچم پُر افتخار کشور ما در میادین ملی و بین‌المللی شد و اخیرا نیز در مسابقات یاشار دوغو ترکیه نفر اول و همچنین در جشنواره قهرمان فردا به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد و در جلسه امروز شورا از این قهرمان ملی تقدیر به عمل می‌آید.
در جلسه علنی شورا از امیر رضا معصومی قهرمان کشتی تقدیر شد.

 

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.