کد خبر : 29509
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴

رئیس شورای قضائی گیلان:

شهید رئیسی خدمتگزاری صدیق برای انقلاب و اسلام بود

شهید رئیسی خدمتگزاری صدیق برای انقلاب و اسلام بود
:«شهید رییسی» خدمتگزاری صدیق برای انقلاب و اسلام بود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در مراسم با شکوه گرامیداشت یاد و خاطره سید الشهدای خدمت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان دردادگستری استان گیلان با بیان اینکه در این برهه از زمان از دست دادن شخصیتی چون آیت الله رئیسی بسیار اندوهبار بود،گفت: شهید رئیسی خدمتگزاری صدیق برای انقلاب و اسلام بود که اثرات و خدمات ارزنده‌ای از او به یادگار مانده است.

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی در دوران تصدی ریاست قوه قضائیه خدمات زیادی در دستگاه قضائی ارائه کرد، افزود: ریل گذاری بر اساس برنامه‌های قوه قضائیه و نوشتن سند تحول گوشه‌ای از زحمات ایشان در دستگاه قضائی است.

رئیس شورای قضائی گیلان ادامه داد: نگاه فساد‌ستیز دکتر رئیسی در دستگاه قضائی و پس از آن در قوه مجریه تبدیل به یک گفتمان و حرکت دائمی شد که تاکنون ادامه داشته است و همان طور که حیات او قوت بخش انقلاب بود شهادت و عروج ملکوتی اش نیز مایه وحدت و انسجام مردم و یاس و ناامیدی دشمنان و معاندان شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد:تمامی مدیران و مسئولان نظام اسلامی رهرو شایسته و ادامه دهنده مسیر نورانی این شهید باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده مستشار دادگاه تجدید نظر استان گیلان نیز با تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و یاران همراه ایشان اظهار داشت: ۴ عامل موجب رشد معنوی انسان و رسیدن به لقاء الله می‌شود.

وی در ادامه افزود: اخلاص، ایمان به خدا، نترسیدن از راه و مقصد و دفاع از ارزش‌های اسلامی سبب وصول انسان به مقامات عالیه و قرب به ذات مقدس پروردگار است.

این مقام قضائی با بیان اینکه عیار مدیریت در نظام اسلامی ایمان به راه و هدف است،تصریح نمود: پیامبر اکرم (صل الله و علیه و آله) فرمودند: اصحاب من در آخرالزمان کسانی هستند که مرا ندیده‌اند ولی به من ایمان دارند،در شب ظلمانی راه را از بیراهه تشخیص می‌دهند و مانند چراغی نورانی می‌درخشند.

وی تصریح کرد: شهید آیت الله دکتر رئیسی از ابتدای انقلاب در مسیر نظام و آرمان‌های انقلاب ثابت قدم بود و از خود سوابق درخشانی به جای گذاشته است و خداوند نیز رزق او را عاقبت بخیری و سعادت در دنیا و آخرت قرار داد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.