کد خبر : 29488
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

فرمانده سپاه قدس گیلان:

شهید جمهور ذوب در ولایت بودند

شهید جمهور ذوب در ولایت بودند
سردار دامغانی:شهدای خدمت سبب تحقق شکل گیری دولت اسلامی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سردار حمید دامغانی در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) در سپاه قدس گیلان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای سوم خرداد و عملیات بیت المقدس گفت: عملیات بیت المقدس یک نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود که باید به آن پرداخت شود.

به گفته وی، عملیات بیت المقدس با تغییر جهت‌گیری جنگ و موازنه قدرت به نفع نظام جمهوری اسلامی آثار و برکات فراوان را برای کشور خلق کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با ابراز تأسف از شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب کشورمان و دیگر همراهان در سانحه هوایی افزود: شهادت شهدای خدمت و تشییع چند میلیونی نشان از لمس خدمت مسؤولین از سوی مردم بوده و اینکه در نظام اسلامی مسوولینی هستند که به معنای واقعی خدمتگزار هستند.

سردار دامغانی با بیان اینکه نظام اسلامی مولد انسان‌های خادم و وارسته و خدمتگزار است، گفت: الگوسازی شهدای خدمت از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهدای خدمت نمونه‌ای از شخصیت حاج قاسم را تداعی می‌کردند،افزود: شهدای خدمت خالق اقتدار، اتحاد و انسجام ملی شدند.

وی با بیان اینکه شهادت یک گزینه الهی و حالت روحی است،گفت:شهدای خدمت با خدمت در دوران حیات و تواضع شأن شهید بوده و حال با این اتفاق شهادت شأن ثبت شده است.

دامغانی، افتادگی، تواضع و دوری از تکبر و غرور در مسؤولیت را از ویژگی‌های شهید رئیسی برشمرد و بیان کرد: اخلاق، رفتار و منش آیت الله شهید رئیسی در قامت ریاست قوه قضائیه و ریاست جمهوری متواضعانه و به دور از هر تکبر از ارتقای منصب بوده است.

وی با اشاره به ولایت پذیری شهید رئیسی افزود: شهید جمهور ذوب در ولایت بودند و از مصادیق ذوب در ولایت شهید رئیسی ایجاد وحدت قوا است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدای خدمت سبب تحقق شکل گیری دولت اسلامی شدند، گفت: خون حاج قاسم باعث اتفاقات اثرگذار در منطقه شد و همانگونه که سیستم نظامی و نیروهای مسلح در موفقیت عملیات وعده صادق و مدیریت و حمایت از غزه مؤثر بوده، دستگاه ریاست جمهوری و وزیر امورخارجه نیز بی‌اثر این محورها نبوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.