کد خبر : 24074
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

فرمانده انتظامی رضوانشهر:

کشف انبار احتکار گچ و سیمان در گیلان

کشف انبار احتکار گچ و سیمان در گیلان
سرهنگ صفوی: کشف ۱۸ تن گچ و سیمان احتکار شده داخل انبار یک واحد صنفی در این شهرستان واقع در غرب استان گیلان.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

سرهنگ سیدخلیل صفوی گفت: مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و به خصوص کسانی که کالاها را برای افزایش قیمت و دریافت سود بیشتر احتکار می‌کنند، همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر احتکار گچ و سیمان داخل انبار نگهداری مصالح ساختمانی یک واحد صنفی در شهر رضوانشهر اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع به آدرس محل موردنظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از کشف ۱۳تن گچ و پنج تن سیمان احتکار شده در بازرسی از این مکان خبر داد و افزود: در این خصوص،متهم ۵۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

پاستیل‌های خارجی قاچاق در گیلان کشف شد

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت:در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان بیش از هزار و ۵۰۰ بسته پاستیل خارجی قاچاق به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال کشف شد.
سرهنگ عیسی روشن‌قلب با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز علاوه بر وارد آوردن خسارات جبران‌ناپذیر به اقتصاد کشور، پیامدهای منفی فرهنگی بسیاری نیز در سطح جامعه در پی دارد، اظهار کرد: مبارزه قاطع، هدفمند و موثر با عناصر قاچاق از مهمترین اولویت‌های پلیس است.
وی در ادامه با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند،افزود: در بازرسی از این خودرو،‌ هزار و ۵۸۰ بسته پاستیل خارجی قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۲۹ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و بیان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات، ۷۵۰ میلیون ریال است.

 

منبع:پایگاه خبری پلیس گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.