کد خبر : 15797
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۴

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام:اشاعه ورزش پاک اولویت اصلی فدراسیون بدنسازی است

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام:اشاعه ورزش پاک اولویت اصلی فدراسیون بدنسازی است
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: اولویت اصلی این فدراسیون، اشاعه ورزش پاک( استفاده از روش‌های مصنوعی یا غیرقانونی برای بهتر شدن در یک ورزش مجاز نیست) است.
به گزارش پویشگران گیل :
عبدالمهدی نصیرزاده در مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان در رشت اظهار کرد: مبارزه با دوپینگ سرلوحه کار ما است که در این رابطه آموزش‌های رایگان را برپا می کنیم.
وی افزود: همچنین پوسترهایی را در خصوص مضرات استفاده از مواد نیروزای غیرمجاز تهیه و در اختیار هیات‌ها در سطح کشور قرار می‌دهیم تا در باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام نصب شوند و ورزشکاران از مضرات استفاده از این داروها آگاه شوند.
نصیرزاده با تاکید بر اینکه گسترش آموزش به صورت رایگان برگزار می‌شود ادامه داد: با ورزشکارانی که از مواد نیروزای غیرمجاز استفاده کنند به شدت برخورد خواهد شد؛ همچنین تمامی ورزشکاران برای حضور در مسابقات برون مرزی کنترل دوپینگ می‌شوند.
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به وضعیت گیلان در این رشته اشاره و بیان کرد: توقع از این استان زیاد است زیرا ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان ارزنده‌ای دارد و انتظار داریم گیلان، بیش از پیش در کشور و در این رشته ورزشی مطرح شود.
نصیرزاده خاطرنشان کرد: همچنین پس از انتخاب رئیس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان انتظار داریم که قهرمانان از رئیس هیات رضایتنمدی داشته باشند و انتظارات به حق قهرمانان پیگیری شود و از سوی دیگر رئیس هیات با اداره کل ورزش و جوانان گیلان تعامل داشته باشد و هر چه سریعتر روسای هیات‌ها در شهرهای این استان را مشخص کند.
مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان روز شنبه در رشت برگزار شد که در نهایت سید حمیدرضا میرزاهد با کسب همه آرای ماخوذه و با ۲۳ رای به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
همچنین مهران شفق‌پور، جلیل جوان و احمدرضا مهرگان دیگر کاندیداهای احراز پست ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان بودند که قبل از آغاز انتخابات انصراف دادند.
پس از انتخاب رئیس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان، ناهید مقدس به عنوان نایب رئیس، فرهاد گلی به عنوان خزانه دار، مهدی باباخانی، شاهین مولودی راد و سحر صفری به عنوان اعضای هیات رئیسه و اکبر ملکی به عنوان بازرس هیات بدنسازی و پرروش اندام گیلان انتخاب شدند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.