کد خبر : 12969
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

معصومه نیک‌کار

دیدار رئیس کل دادگستری با تمجید رهبری از دولت سیزدهم نشان عزم جدی برای خدمت به مردم است

دیدار رئیس کل دادگستری با تمجید رهبری از دولت سیزدهم نشان عزم جدی برای خدمت به مردم است
وضعیت استان گیلان با توجه به تلاشهای شبانه روزی و مجدانه خادمان مردم در راس آنها استاندار قطعا برای پیشرفت روز افزون اثربخش و در مقایسه با گذشته این خدمات ملموس است.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس کل دادگستری گیلان بمناسبت گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از تلاشهای صورت گرفته برای خدمت به مردم استان، با نماینده عالی دولت در گیلان دیدار و گفت و گو کرد.
استاندار گیلان در دیدار رئیس کل دادگستری با قدردانی از حضور وی، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار صبح امروز رئیس‌ جمهور و اعضای هیأت دولت سیزدهم با معظم له و تقدیر و تمجید از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها از جمله «کارهای زیربنایی»، «رشد شاخص‌های کلان اقتصادی» و «سیاست خارجی»، گفت: تمجید مقام معظم رهبری از عملکرد دولت سیزدهم که رئیس محترم جمهوری خود را خادم مردم شریف ایران اسلامی می داند، نشان از عزم جدی برای خدمت به آحاد جامعه است.
اسدالله عباسی افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند ” در این سی و چند سال از همه‌ دولت ها با گرایش‌ها و توان‌های مختلف حمایت کردم، همه‌ دولت‌ها مستحق این کمک همه‌جانبه هستند. ما به همه‌ دولت‌ها کمک کردیم. لکن در مورد این دولت علاوه‌ بر کمک، بنده با نگاه به این دو ساله، تمجید هم می‌خواهم بکنم.”؛ این تمجید وظیفه مسئولان را برای خدمت بیش از پیش به مردم ایران اسلامی افزون می کند.
وی اضافه کرد: در دو سال توفیق خدمت آیت الله دکتر رئیسی رئیس محترم جمهوری و دولت مردمی و انقلابی،اقدامات ارزشمندی در راستای رفع بخش قابل توجهی از مشکلات و مسائل موجود در کشور و به تبع آن در گیلان صورت گرفته که لازم است در مسیر امیدآفرینی به درستی به سمع و نظر مردم برسد.
استاندار گیلان با بیان اینکه فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی چراغ راه حرکت مسئولان است، ادامه داد: همانگونه که معظم له فرمودند: “با وجود کارهای اساسی تحسین‌برانگیز دولت، متأسفانه مسائل معیشتی مانند غبار مانع دیدن کارهای اساسی دولت است؛ لازم است تورم نامطلوب دو رقمی، هرچه ممکن است کاهش یابد و عدالت، کاهش فاصله طبقاتی، ثبات بازار، کاهش تورم ، ثبات نرخ ارز ورشد تولید؛ به عنوان شاخص‌ های مهم در همه تصمیمات و اقدامات دولت از جمله در برنامه هفتم توسعه، مورد توجه کامل قرار داشته باشد” و اهتمام دولت در همین راستاست.
وی با اشاره به حمایت رهبری ،کمک به قوه مجریه با همراهی سایر قوا را اثربخش برشمرد و تاکید کرد: با عنایت به اینکه عملکرد دو ساله این دولت، موجب تقدیر و تمجید است باید با اهتمام بیشتر در حوزه اطلاع رسانی و رسانه‌ای بویژه رسانه ملی، فعالیت‌های خوب، به اندازه لازم و شایسته به اذهان مردم منعکس شود.
رئیس کل دادگستری گیلان: تمجید از عملکرد دولت به این معناست که در شرایط سخت کار انجام شده است
رئیس کل دادگستری گیلان نیز در این دیدار صمیمانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، پاسداشت هفته دولت و قدردانی از تلاشهای صورت گرفته برای خدمت به مردم استان،گفت: وضعیت استان گیلان با توجه به تلاشهای شبانه روزی و مجدانه خادمان مردم در راس آنها استاندار قطعا برای پیشرفت روز افزون اثربخش و در مقایسه با گذشته این خدمات ملموس است.
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به تمجید رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد دولت سیزدهم افزود: تمجید از عملکرد دولت به این معناست که در شرایط سخت کار انجام شود و اینگونه بوده و همه مسئولان با الگوی اسلامی خود را وقف خدمت به مردم بکنند.
وی اضافه کرد: در شرایط سخت کار کردن تمجید دارد، حمایت معظم له از دولت نشان از آن است که دولتمردان با منابع کم و مشکلات فراوان و دشمنی های همه جانبه در تلاش هستند.
رئیس کل دادگستری گیلان در ادامه همراهی قوه قضائیه در نقاط مختلف استان با قوه مجریه برای پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی و رفع موانع خدمت به مردم را سرلوحه کار دستگاه قضا در استان خواند و تصریح کرد: هرکجا که نیاز به حضور قوه قضائیه در کنار مسئولان برای تسریع در خدمت به مردم باشد، قطعا از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.
وی همچنین هفته دولت را فرصتی مغتنم برای پاسداشت عملکرد صادقانه دولت سیزدهم و معرفی اقدامات صورت گرفته به مردم دانست و گفت: باید در مقابله با فرافکنی و تخریب رسانه های معاند، رسانه های داخلی نظیر صدا و سیما نقش خود را بدرستی برای بیان عملکردها و ایجاد امید در جامعه که مایه هراس دشمنان است، به خوبی ایفا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.