کد خبر : 7816
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

اجرای پویش اطعام و احسان حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری در گیلان

اجرای پویش اطعام و احسان حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری در گیلان
سال گذشته ۱۹۱ هزار و ۵۰۰ پُرس غذای گرم به ارزش تقریبی ۱۱ میلیارد تومان طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: همزمان با ایام محرم و صفر پویش «اطعام و احسان حسینی» با محوریت مراکز نیکوکاری اجرا می‌‌شود.
عباس اهرابی اظهار کرد: پویش احسان و اطعام حسینی با تولیت مراکز نیکوکاری اجرا شده و در این پویش کمیته امداد به عنوان پشتیبان نقش آفرینی خواهد داشت.
وی افزود: کمیته امداد با بهره‌گیری از بسیج حداکثری ظرفیت‌های مردمی از جمله مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، هیأت‌های مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها، مواکب، گروه‌های جهادی و سایر تشکل‌های مردمی نسبت به اجرای این طرح اقدام می‌کند.
اهرابی با اشاره به اطعام نیازمندان در ماه‌های محرم و صفر در قالب اطعام حسینی گفت: سال گذشته ۱۹۱ هزار و ۵۰۰ پُرس غذای گرم به ارزش تقریبی ۱۱ میلیارد تومان طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان در ادامه به اجرای طرح احسان حسینی اشاره کرد و افزود: این طرح با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان اجرا می‌گردد که در سال گذشته ۷ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش حدود سه میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع گردید.
اهرابی با تقدیر از مشارکت همیشگی مردم در امور خیریه و نیکوکاری، گفت: مردم خیّر گیلان می‌توانند نذورات خود را به شماره کارت ۷۶۷۸-۹۹۹۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ نزد بانک ملّی واریز نمایند و یا از طرق کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.