کد خبر : 6713
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

اجراي طــرح سه روزه مقابله با قاچاق کالا و ارز در گیلان

اجراي طــرح سه روزه مقابله با قاچاق کالا و ارز در گیلان
کشف ۱۲۸میلیارد کالای قاچاق

به گزارش پویشگران گیل:
فرمانده انتظامی استان از اجراي طــرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز به مدت 3 روز در گیلان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح، 128 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.
سردار” عزیزاله ملکی ” در مورد اجرای طرح سه روزه مقابله با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: در راستاي اجراي طــرح سـراسـری مقابله با قاچاق کالا و ارز، جمع‌آوری و توقیف خودروهای شوتی و شناسايي و دستگيري قاچاقچيان در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
وي با بیان اینکه ماموران پليس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات فنی و بهره گیری از امکانات پلیسی، انواع کالاي قاچاق کشف کردند، گفت: در اجرای این طرح ۳روزه اقلام قاچاق اعم از ۲۰ هزار و ۲۶۱ قلم مکمل‌های انرژی‌زا، ۱۶ هزار و ۹۴۳ قلم دارو، ۱۹ هزار و ۸۰ نخ انواع سیگار، ۲۷ پاکت توتون، ۹۵۰ لیتر بنزین، ۲ هزار و ۳۰۴ قطعه طیور زنده، ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم چوب و فرآورده‌های جنگلی، ۸ هزار کیلوگرم گوشت سفید، هزار و ۲۹۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، یک دستگاه فلزیاب، ۱۶۳ دستگاه لوازم‌برقی، ۳۳ تن شن و ماسه، ۲ دستگاه ماینر،۳ دستگاه موتور مستعمل خودرو، ۱۸۰ جفت کفش و کتانی، ۳ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم آرد، هزار و ۲۴۵ قوطی نوشابه انرژی‌زا، هزار و ۲۱۵ قلم انواع موادغذایی، یک دستگاه خودروی سواری و ۳ دستگاه موتورسیکلت را در استان گیلان کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش کالاهاي کشف شده را ۱۲۸ میلیارد ريال برآورد کردند، افزود: در اين رابطه، ۴۹ متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحویل و همچنین اموال کشف شده به سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليکي تحويل داده شد.
این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده عاملان عرضه كالاهای قاچاق، می‌توانند مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ گزارش کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.