کد خبر : 6281
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

سه کارمند شهرداری رشت بازداشت شدند

سه کارمند شهرداری رشت بازداشت شدند
دستگاه‌های صیانتی در هر تشکیلات از جمله حراست و بازرسی به طور مداوم بر مجموعه و عملکرد پرسنل کنترل دارند اما به هر حال تخلفاتی روی می‌دهد و دستگاه‌ها هم در این ارتباط به تکالیف قانونی خود عمل می‌کنند.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس شورای اسلامی شهر رشت از بازداشت سه کارمند شهرداری منطقه پنج این شهر به اتهام تخلفات مالی خبر داد.
محمدحسین کارگرنیا اظهار کرد:این سه نیروی شهرداری منطقه پنج رشت روز گذشته بازداشت شدند و هم‌اکنون در اختیار مراجع رسیدگی کننده برای تعیین تکلیف موضوع قرار گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه از جزئیات مربوط به اتهامات این افراد در بحث تخلفات مالی اطلاع ندارد، اضافه کرد: اتهام مربوط به این تخلفات مورد بررسی قرار می گیرد و هر زمان نتیجه اعلام شد، رسانه‌ای خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد: تخلفات سه نیروی بازداشت شده شهرداری منطقه پنج هنوز در حد اتهام است و بعد از بررسی دقیق نتیجه اعلام می‌شود.
وی تصریح کرد: دستگاه‌های صیانتی در هر تشکیلات از جمله حراست و بازرسی به طور مداوم بر مجموعه و عملکرد پرسنل کنترل دارند اما به هر حال تخلفاتی روی می‌دهد و دستگاه‌ها هم در این ارتباط به تکالیف قانونی خود عمل می‌کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت خاطر نشان کرد: ما نیز در این راستا هیچ گونه اغماض و چشم پوشی نمی‌کنیم و از دستگاه‌های ذیربط درخواست می‌شود که شدیدترین برخورد را با متخلفان در هر زمینه‌ای که منجر به تضعیف حقوق مردم شود، انجام دهند.
چندی پیش نیز یک عضو شورای اسلامی شهر رشت توسط دستگاه‌های ذیربط به اتهام تخلف دستگیر شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.