کد خبر : 9753
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

بیش از ۹۰۰ هزار دستگاه خودرو وارد گیلان شد

بیش از ۹۰۰ هزار دستگاه خودرو وارد گیلان شد
بیشترین افزایش ورودی به استان از آزاد راه رشت - قزوین با ۴۵۵ هزار و ۴۶۵ دستگاه و پس از آن محور رامسر - چابکسر با تعداد ۳۰۳ هزار و ۱۲۱ دستگاه خودرو ثبت شده است.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: از ۲۵ اسفند ماه گذشته تا پایان وقت ۶ فروردین ماه جاری ۹۰۶ هزار ۵۲۷ دستگاه خودرو وارد گیلان شد.
فریبرز مرادی اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار در سطح استان، ورود این تعداد خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش را نشان می دهد.
وی تصریح کرد: طی همین مدت بیشترین افزایش ورودی به استان از آزاد راه رشت – قزوین با ۴۵۵ هزار و ۴۶۵ دستگاه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با تعداد ۳۰۳ هزار و ۱۲۱ دستگاه خودرو ثبت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان اضافه کرد: همچنین طی این مدت ۶۸۵ هزار و ۹۲۶ دستگاه خودرو از استان خارج شدند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان‌دهنده ۲۱ درصد افزایش است.
مرادی همچنین به آمار سفرهای درون و برون استانی از مبداء گیلان با وسایل نقلیه عمومی اشاره و بیان کرد: طی مدت یاد شده ، ۱۵ هزار و ۹۷۰ سفر درون و برون استانی با وسایل نقلیه عمومی از مبداء استان انجام شده است.
۶ محور اصلی آزاد راه لوشان – قزوین، جاده قدیم لوشان – قزوین، منجیل – طارم ، چابکسر – رامسر، آستارا – اردبیل و خلخال – اسالم محورهای ورودی و خروجی استان گیلان هستند.
گیلان با بهره مندی از طبیعت زیبا و کوه و دریا و جلگه همواره از مراکز مهم گردشگری بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.