کد خبر : 8787
تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

رئیس پلیس راه گیلان: ترافیک نیمه سنگین است

رئیس پلیس راه گیلان: ترافیک نیمه سنگین است
عدم توجه به جلو و رعایت نکردن سرعت مطمئنه از مهم‌ترین عوامل بروز حوادث رانندگی در روزهای گذشته در محورهای گیلان بوده است.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به رشد ۲۵ درصدی ورود خودرو از ابتدای تعطیلات نوروز به این استان، گفت: هم اکنون ترافیک در محورهای خروجی گیلان نیمه سنگین اما روان است.
سرهنگ جاور صفاری ظهر شنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: با شروع موج بازگشت دور اول سفرهای نوروزی شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در محورهای خروجی گیلان هستیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در محدوده شهر رودبار نیمه سنگین اما روان است، گفت: سایر محورهای گیلان نیز متأثر از خروج مسافران هستند اما ترافیک در آنها روان گزارش شده است.
رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ورود ۸۱۹ هزار خودرو از ابتدای اجرای طرح نوروزی به این استان، اضافه کرد: در مقایسه با مدت مشابه شاهد رشد ۲۵ درصدی ورود خودروها هستیم.
وی در ادامه با اشاره به فوت پنج نفر در تصادفات جاده‌ای در محورهای استان گیلان، گفت: در این حوادث بیش از ۷۰ نفر نیز مصدوم شدند.
سرهنگ صفاری با بیان اینکه عدم توجه به جلو و رعایت نکردن سرعت مطمئنه از مهم‌ترین عوامل بروز حوادث رانندگی در روزهای گذشته در محورهای گیلان بوده است، ادامه داد: مسافران نوروزی برای جلوگیری از هرگونه حوادث، زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.