مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان:
گزارش پایگاه اطلاعرسانی پویشگران گیل:
دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با کمک هم به راحتی می توانیم از اوج بار امسال نیز عبور کنیم و اوقات روشنی را برای یکدیگر رقم بزنیم. مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان افزود: عبور از اوج بار سال جاری، مستلزم همکاری، همدلی، مساعدت و مشارکت همه هموطنان بوده و نقش یکایک افراد در این خصوص، پررنگ و با اهمیت است. دشت بزرگ ایجاد حساسیت در زمینه استفاده درست از برق را ضرورتی انکارناپذیر عنوان و گفت: نگرش استفاده هوشمندانه از برق باید با ایجاد حساسیت،نهادینه شود تا رفتاری منطقی و درست در استفاده بهینه از برق را شاهد باشیم. مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: برای آنکه شاهد رفتاری همه گیر در حوزه مدیریت مصرف برق از مشترکان باشیم، پیام های مدیریت مصرف برق باید از ویژگیهای خاصی برخوردار باشند. وی افزود: پیامهای مدیریت مصرف، باید شامل تمامی حاملهای انرژی بوده تا از هدر رفت منابع مالی جلوگیری کنیم. همچنین این پیام ها باید مستمر و منحصر به فصل و روزهای خاصی از سال نباشد. دشت بزرگ اضافه کرد: از دیگر ویژگیهای پیام های مدیریت مصرف، مشارکت، دخیل و درگیر بودن تمامی دستگاهها، نهادها در اين موضوع است و این وظیفه بزرگ ملی نباید به دستگاه خاصی محول شود. مدیر عامل شرکت برق منطقهای گیلان گفت:با رعایت این موارد، بطور حتم شاهد تحولی اساسی در فرهنگ استفاده بهینه از انواع انرژی خواهیم بود و همگان از این نعمتها بهره مند شده و از آن لذت خواهند برد. دشت بزرگ با اشاره به استقرار گنبد حرارتی گفت: بدون شک، تنها راه برون رفت از این شرایط سخت و اضطرار که گرمای بیسابقه ای منطقه ایران و کشورهای اطراف را احاطه کرده،، همدلی و همراهی هموطنان عزیز است تا بتوانیم با موفقیت از آن عبور کنیم.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.