کد خبر : 30588
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸

گیلان میزبان سومین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت

گیلان میزبان سومین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت
در مراسمی از سومین پوستر جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان فعال رسانه در رشت رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سرهنگ مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در این مراسم با بیان اینکه این جشنواره سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان است، گفت: بانوان فعال از سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در ۷ بخش کلیپ و گزارش ویدئویی، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر به این جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه این جشنواره در گیلان فعالیت می‌کند افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ شهریور است که علاقمندان از همه کشور‌ها می‌توانند آثار خود را به نشانی harimeresalat.com ارسال کنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با اشاره به اهمیت نقش رسانه در تحولات دنیای کنونی گفت: رسانه‌ها به عنوان ابرازی قدرتمند در فضای واقعی و مجازی نقش آفرینی می‌کنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار دامغانی با بیان اینکه دشمن امروز در عرصه جنگ ترکیبی و شناختی از ابراز رسانه حداکثر استفاده را کرده و زنان را هدف قرار داده است گفت: باید از فرصت رسانه برای مقابله با جنگ نرم نهایت بهره را برد.

وی برگزاری چنین جشنواره‌هایی را گامی موثردر برابر شبهه افکنی‌های دشمنان دانست و افزود: باید از فرصت جشنواره برای جبهه سازی در عرصه منطقه‌ای و بین المللی استفاده کرده و جایگاه زن مسلمان را ارتقا دهیم.

محمد جلایی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندارهم در این مراسم به گستردگی فعالیت‌ها در فضای مجازی در همه حوزه‌ها اشاره و گفت: باید برای موفقیت در این عرصه علاوه بر تولید محتوای مناسب و درست و شناخت دقیق از شرایط برای تقویت جایگاه نظام اسلامی و جلوگیری از استحاله فرهنگی دشمنان که نسل جوان را هدف قرار دادند نهایت استفاده را کنیم.

وی رسانه‌ها را سربازان خط مقدم اگاهی بخشی به مردم به ویژه در انتخابات پیش رو دانست و گفت: فعالان رسانه‌ای باید با اشرافیت کامل نسبت به شرایط جامعه به دور از بی تقوایی تولید محتوای مناسب داشته باشند تا از این رویداد سیاسی مهم سربلند بیرون آییم.

در این مراسم همچنین کتاب خاطرات شفاهی رقص روی یک پا آزاده جانباز ۷۰ درصد اسماعیل یکتایی فعال رسانه‌ای لنگرود به سردار دامغانی اهدا شد.

 

منبع:خبرگزاری بسیج گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.