کد خبر : 30597
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱

داماش با تساوی مقابل سایپا در دسته یک ماندگار شد

داماش با تساوی مقابل سایپا در دسته یک ماندگار شد
تیم فوتبال داماش گیلان با تساوی مقابل تیم سایپا توانست در رقابت های لیگ دسته یک کشور ماندگار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

تیم‌های فوتبال داماش و سایپا در هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار، داماشی ها با حمایت همه جانبه طرفداران خود بازی را هجومی را در دستور کار خود قرار دادند که نتیجه این کار گل رضا زاهدتبار در دقیقه ۱۰ بازی بود که با یک ضربه سر به سود تیم داماش به ثمر رسید.

پس از به ثمر رسیدن این گل، بلافاصله بازیکنان تیم سایپا توانستند تنها پس از ۲ دقیقه توسط سیدپیمان میری بازی را به تساوی بکشانند اما این پایان کار نبود و سه دقیقه بعد و در دقیقه ۱۵ این تیم داماش بود که موفق شد با گل حسین ابراهیمی نتیجه را ۲ بر یک کند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم این تیم داماش بود که بر بازی تسلط داشت و در نهایت نیز در دقیقه ۶۰ صاحب یک ضربه پنالتی شد که ضربه حسین ابراهیمی از تیم میزبان توسط نیما علیپور،دروازه بان سایپا مهار شد.

اما این پایان کار نبود و تیم سایپا بالاخره توانست در دقیقه ۶۵ توسط یاسین جرجانی به گل دوم خود دست یافت تا بازی در نهایت با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.

قضاوت این دیدار برعهده علی صفایی و با کمک‌های مهدی سیفی و وحید سیفی بود، در ادامه این مسابقه نیز نیما علیپور و علیرضا صفری از تیم فوتبال سایپا به همراه مهدی حسینی نسب سرمربی این تیم با دریافت کارت زرد از سوی داور این دیدار جریمه شدند.

تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار با ترکیب سعید ابراهیم پور, سعید دلاور, محمدسجاد قلی بیگی, محمد رستمی, رضا پورمهدی, امیرمحمد سیمان‌پور, بلال میرزاعلی, حسین ابراهیمی, حسین خیری, آرمان لطف خدا و رضا زاهدتبار مقابل تیم سایپا قرار گرفت.

بازیکنان تیم سایپا نیز نیما علی پور, رضا فرجی, محمدحسین خسروی, مهیار زحمتکش, محمود شفیعی, احسان جودکی, یاسین جرجانی, امیرحسین نعمتی(دقیقه ۳۰ احسان هادیان), علیرضا صفری, سیدپیمان میری و علیرضا ملکی بودند.

تیم فوتبال داماش با این تساوی ۳۲ امتیازی شد و با توجه به شکست تیم دریا بابل مازندران، بالاتر از این تیم در جدول رده بندی قرار گرفت و سهمیه خود را در جام آزادگان حفظ کرد.

 

 

 

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.