کد خبر : 29768
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۳۰

معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

برگزاری کارگاه داستان نویسی در رشت

برگزاری کارگاه داستان نویسی در رشت
برگزاری کارگاه داستان نویسی با عنوان " الگوی داستان نویسی و عناصر داستان " با حضور « محمدرضا بایرامی » در روز پنجشنبه 10 خرداد ماه 1403 در تالار مرکزی رشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

قاسم مصفا سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: کارگاه داستان نویسی با عنوان ” الگوی داستان نویسی و عناصر داستان با حضور محمدرضا بایرامی ۱۰ خرداد ماه 1403 ساعت ۱۶ در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محمدرضا بایرامی نویسنده معاصر ایرانی و مؤلف آثار متعددی در حوزه‌ی ادبیات دفاع مقدس است،افزود :« پل معلق » و « لم یزرع » از کتاب‌های پرمخاطب او در این حوزه به شمار می‌روند که جوایز بسیاری را نیز از آن خود کرده‌اند.

قاسم مصفا ادامه داد:این کارگاه با همکاری انجمن داستان رشت و مؤسسه فرهنگی و هنری صبح قلم گیل برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود:صبح روز پنجشنبه 10 خرداد ماه نیز این کارگاه برای مربیان کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

مصفا افزود:شرکت در کارگاه داستان نویسی برای عموم آزاد می‌باشد و علاقه مندان برای هماهنگی دوره می‌توانند با شماره تلفن 09112371577 تماس حاصل نمایند.

محمدرضا بایرامی از معدود نویسندگان ایرانی است که برنده جایزه‌ای ادبی از اروپا برای رمانی خطاب به نوجوانان است . «کوه مرا صدا زد » اثری است که برای نوجوانان نگاشته شده و زندگی روستایی را عاری از تصورات رایج و گاه نادرستی که از آن وجود دارد ، ترسیم می‌کند. بایرامی با زبانی ساده به شرح جزئیات دقیقی از زندگی روزمره روستاییان،آداب و رسوم و نحوه گذران زندگی آنان می‌پردازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.