کد خبر : 29468
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:

روحیه جهادی رئیس جمهور شهید،رسالت خدمتگزاران است

روحیه جهادی رئیس جمهور شهید،رسالت خدمتگزاران است
با پیمان و عهد دوباره با رئیس جمهور شهید در مسیر تداوم خدمت گام برمی‌داریم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با ابلاغ پیامی به واحدهای تابعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید،با اشاره بر ضرورت تداوم اندیشه و راه این مجاهد نستوه عرصه خدمت بر پیمان دوباره با سید الشهدای خدمت برای برداشتن گامهای استوار و حرکت راسختر و جدیت و تلاش بیشتر در این مسیر تاکید نمود.

کیوان مرتضوی در این پیام ضمن تبیین برخی صفات و ویژگی های اخلاقی و روحیات خادم الرضا آیت ا.. سید ابراهیم رئیسی،اظهار داشت: شهادت توفیقی است که باید از آن به منزله پاداش انسانهای برگزیده یاد نمود و امثال رئیس جمهور شهید کسانی هستند که نه تنها شیوه دیدار آنها با معبود با لطف و عنایت حضرت حق و برگزیدن آنها با شهادت رقم میخورد بلکه سبک و زندگی آنها سراسر مجاهدت بوده و شکلی معنوی دارد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است:سید محرومان ما و سید الشهدای عرصه خدمت در بیش از چهار دهه سال‌های خدمتگزاری خود به ملت شریف ایران، تمام هم و غم خود را پیشرفت و توسعه کشور و رفع گرفتاری‌ها و تلاش برای هموار نمودن و گسترش خدمات قرار داده و همواره بر این راه به عنوان یک سیره و الگوی رفتاری با باورهای عمیق و اندیشه‌های والا گام برداشت و در پایان نیز در همین راه نشان زیبای شهید خدمت نصیبش شد و علاوه بر توفیق دیدار با یگانه عالم در مسیر ماموریت کاری و خدمت به خلق که مورد تاکید حق تعالی است کارنامه درخشان خود را مزین به مهر شهادت نمود.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه این واقعه تلخ پایان راه نیست بلکه اندیشه و باور این انسان وارسته به عنوان میراثی گرانبها در بین مدیران و یکایک خدمتگزاران شریف این نظام نهادینه شده و روحیه جهادی و حضور در میادین مختلف عرصه‌های خدمت را رسالت خود بیش از گذشته می‌دانیم،اظهار داشت: در این لحظات غمبار با خادم الرضا، شهید جمهور آیت ا.. سید ابراهیم رئیسی پیمان و عهدی دوباره میبندیم تا گامهای خود را استوارتر و راسختر از گذشته برای خدمت برداشته و ادامه دهنده و رهروی صدیق در این مسیر باشیم.

 

 

منبع:روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.