کد خبر : 28961
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸

بمناسبت دهه کرامت؛

تجلیل استاندار گیلان از دختران شهدای گیلان

تجلیل استاندار گیلان از دختران شهدای گیلان
8 نفر از دختران شهدای استان گیلان امروز (پنجشنبه) به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

استاندار گیلان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی،مدافعین حرم،امنیت و سلامت و همچنین تبریک دهه کرامت گفت: دختران شهدا الگوی دختران و بانوان کشور هستند و جایگاه رفیعی در جامعه دارند.

اسدالله عباسی افزود: فرزندان شهدا امانت‌هایی هستند که شهیدان به ما سپرده‌اند و وظیفه ماست تا قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و فرزندان صالح‌شان باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از کشور و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی جانفاشانی کردند افزود: عزت و سرافرازی کشور جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا، جانباران و ایثارگران هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: شهیدان عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند و در سایه این عزت توانسته‌ایم عزتمندانه عملیات وعده صادق را اجرا کنیم.

وی با قدردانی از همسران شهدا برای تربیت فرزندانی صالح اظهار کرد: تکریم از خانواده‌های معظم شهیدان تجلیل از ارزش‌های نظام اسلامی است و مدیران دستگاه‌ها در گیلان باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

8 نفر از دختران شهدای استان گیلان به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به صورت نمادین با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان در ابتدای جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تجلیل شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.