کد خبر : 28854
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۲

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان:

تبادل افكار،مهارت،دانش و توانمندی حاصل ارزیابی است

تبادل افكار،مهارت،دانش و توانمندی حاصل ارزیابی است
آیین اختتاحیه ارزیابی عملکرد معاونت بهره‌برداری در سال 1402 با حضور مدیر‌عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان، معاونان و مدیران و کارکنان معاونت بهره‌برداری و ارزیابان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

محمود دشت بزرگ با اشاره به اینکه نتایج ارزیابی معاونت بهره‌برداری باید عملیاتی و اجرایی شود،گفت: حاصل ارزیابی تبادل افکار،مهارت،دانش و توانمندی است و خود را متعهد و موظف می‌دانیم که از این نتایج ارزنده و ذی‌قیمت نهایت بهره‌مندی را داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به شرایط سخت کار‌کردن در صنعت برق گفت: ارزیابی یک هدف نهایی و طلایی دارد و آن هم مردم و تامین بهینه منافع آنان است. محصول ارزیابی باید رفاه و آسایش بیشتری را برای مردم رقم بزند.کارکردن در صنعت برق بسیار دشوار بوده و باید شب و روز کار کنیم تا موفق شویم. اگرچه شرایط دشواری داشته،اما تامین برق مردم سعادت بزرگی است که قسمت ما شده و باید نهایت بهره را از آن ببریم. در واقع خادمان مردم که در صنعت برق کار می‌کنند دائما بی‌قرارند تا مردم برقرار و خانه‌هایشان برقدار باشند و این لطف و نعمت بزرگی است که خداوند به خادمان مردم در این صنعت عطا کرده است.
وی با اشاره به داشتن سناریو برای مواجهه با موارد نادر حوادث،گفت:برآوردها در بخش بهره‌برداری باید به گونه‌ای باشد که حوادث نادر و استثنایی را در نظر بگیریم و سناریوی لازم برای برخورد با آنها را داشته باشیم تا غافل نمانیم.
دشت بزرگ فرسودگی و قدمت را همراه و ویژگی منحصر به فرد شبکه برق گیلان عنوان و افزود: باید با تامین لوازم یدکی و برنامه‌های مختلف بهینه‌سازی، جانی تازه به شبکه فرسوده انتقال و فوق توزیع بدهیم و تاب‌آوری شبکه را برای شرایط سخت و بحرانی بالا ببریم.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان عامل اصلی در اثرگذار ‌بودن رفتار را محبت مدیران دانست و افزود: محبت کردن و قدردانی، یک رفتار مسری است و چنانچه مدیر بطور شفاف از مجموعه کارکنان شرکت قدردانی نماید این رفتار در تمام شرکت ساری و جاری خواهد شد. باید افراد سازمان و همکاران خود را نوازش کنیم تا شاهد نتایج چشمگیر در عملکرد کارکنان باشیم.
دشت بزرگ صدمات جسمی و جانی محل کار را بسیار دردآور توصیف کرد و گفت:باید با آموزش‌های مستمر و به‌روز، قبل از حادث‌شدن هر آسیبی و بخصوص آسیب‌های جسمی و جانی،جلوی این ضرر و زیان‌ها که گاها جبران‌ناپذیر است گرفته شود.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به کمبود منابع انسانی در شرکت،گفت: نزدیک به یک دهه است که مجوز رسمی برای جذب نیرو در شرکت را نداشتیم و از لحاظ نیروی انسانی با کمبود شدیدی رو‌به‌رو هستیم.در این بخش نباید منتظر دریافت مجوز رسمی باشیم و از ظرفیت‌های کوچک و خرد موجود باید نهایت بهره را ببریم.
دشت بزرگ با اشاره به بومی‌سازی پست‌های سیار 230 کیلوولت،گفت: با توجه به وضعیت موجود شبکه و پرباری بیش از حد آن، در صددیم تا پست‌های سیار در بخش 230 کیلوولت را بومی‌سازی کنیم تا بتوانیم از این ظرفیت بالقوه نیز برای پایداری و امنیت بیشتر شبکه نهایت بهره را ببریم.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به جانمایی و احداث اولین پست 400 کیلوولت،گفت: شبکه برق استان گیلان فاقد پست 400 کیلوولت داخلی بوده و جهت بالا بردن ضریب اطمینان شبکه انتقال صنعت برق استان گیلان،به زودی شاهد جانمایی و آغاز عملیات اجرایی اولین پست داخلی شرکت برق منطقه‌ای گیلان خواهیم بود.
دشت بزرگ ضمن تایید این موضوع که از لحاظ توسعه خطوط عقب هستیم،تصریح نمود:جهت اجرای خطوط در اقلیم خاص استان گیلان با موانع متعددی رو‌به‌رو هستیم به نحوی که هزینه‌های اجرای خطوط در استان گیلان 50 درصد بیشتر از استان‌های دیگر است که این امر‌ اصلی‌ترین مانع اجرا در بخش خطوط بوده و هست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.