کد خبر : 28879
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

یک بانو سرپرست جدید تامین اجتماعی خمام شد

یک بانو سرپرست جدید تامین اجتماعی خمام شد
سرپرست تامین اجتماعی خمام منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

صدور حکمی از سوی کیوان مرتضوی مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان ،شرف السادات قریشی کارشناس متخصص وصول حق بیمه اداره کل تامین اجتماعی پس از یک دوره کوتاه احاله سرپرستی با حفظ سمت، رسماً عهده دار سرپرستی شعبه خمام شد.

کیوان مرتضوی در آئین معارفه سرپرست جدید تامین اجتماعی خمام در جمع کارکنان این شعبه با تبریک دهه کرامت و به فال نیک گرفتن تقارن این انتصاب با این ایام مبارک و فرخنده،با اشاره به تاریخچه و ویژگی‌های خاص این واحد تابعه اظهار داشت:نزدیکی به مرکز،محدوده جغرافیایی گسترده به نسبت شعب تیپ چهار و تجربه پایلوت قرارگرفتن به عنوان اولین شعبه مکانیزه استان در دهه هشتاد از نکاتی بوده که این شعبه را دارای تمایز نموده و همواره نیروهایی کارآمد و زیده در آن به کارگیری شده‌اند.

وی با بیان اینکه حدود 25هزار نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند، اظهار امیدواری نمود تا رویکرد تحولی و تغییرات شکل گرفته در نیروهای شعبه سبب شکوفایی بیشتر و دستیابی به دستاوردهای افزونتر گردیده و افزود:انتظار میرود تا تمامی همکاران با همدلی و همسوئی و هم افزایی در مسیر جلب رضایتمندی شرکای اجتماعی و تحقق اهداف و شاخص های سازمانی گام بردارند.

کیوان مرتضوی در نشست با حسن آدمیت، فرماندار شهرستان خمام با اشاره به وجود بیش از ۸۷۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۳۸۰۰ مستمری‌بگیر در زمره خدمت گیرندگان این شعبه بیان کرد: با احتساب افراد تبعی این گروه‌ها بیش از ۲۵ هزار نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری مبلغ تعهدات بلندمدت در قالب انواع مستمری‌ها به بازنشستگان، ازکارافتادگان و بازماندگان در خمام به ۳۲ میلیارد تومان رسیده است گفت: این میزان تعهدات ماهانه در کنار پرداخت مقرری بیمه بیکاری و انواع غرامت‌ها و کمک هزینه‌ها بیانگر بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تعهدات بیمه‌ای در طول سال‌جاری به بیمه شدگان و مستمری‌بگیران منطقه خواهد بود.

پس از بازنشستگی آذر جلالی رئیس پیشین شعبه خمام در پایان سال ۱۴۰۲، شرف السادات قریشی با حفظ سمت عهده‌دار سرپرستی این واحد تابعه بود که با صدور حکم اخیر از این پس سرپرستی کامل شعبه به ایشان محول شد.

 

 

منبع:روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.